اختلافات طایفه‌ای در شهرک اسلام آباد دزفول، ۷ قربانی گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد حیدری سرپرست فرمانداری ویژه دزفول ضمن تایید خبر کشته شدن ۷ نفر و مصدوم شدن ۲ نفر دیگر براثر شلیک گلوله ناشی از اختلافات طایفه‌ای در شهرک اسلام آباد این شهرستان گفت: یک نفر در این درگیری که به علت اختلافات طایفه‌ای و خانوادگی رخ داده با استفاده از سلاح کلاشینکف، ۷ نفر از اعضای یک خانواده را به قتل رساند.

وی حال یک نفر از مصدومان را وخیم عنوان کرد و بیان داشت: قاتل پس از قتل افراد مذکور، اقدام به خودکشی کرده و در حال حاضر در بیمارستان تحت درمان است و احتمال زنده ماندن وی وجود دارد.

حیدری با بیان اینکه ۲ دختر و ۵ مرد در این تیراندازی کشته شده اند، تصریح کرد: ۵ نفر از مقتولان عضو یک خانواده هستند و قاتل، داماد آن‌ها است.

سرپرست فرمانداری ویژه دزفول با بیان اینکه احتمال درگیری طایفه‌ای بین این طایفه وجود دارد، اذعان داشت: تدابیر لازم برای جلوگیری از این اتفاق اندیشیده شده است.

سرهنگ حسین عیدی، فرمانده انتظامی دزفول گفت: ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه شامگاه شنبه، فردی به نام (ی. غ) به دلیل اختلاف خانوادگی با خانواده همسرش با سلاح کلاشینکف اقدام به تیراندازی به سمت اعضای خانواده کرده که در این راستا ۷ نفر به قتل رسیدند.

وی اذعان داشت: قاتل در نهایت با همان سلاح اقدام به خودزنی کرده و خوشبختانه خودکشی وی ناکام ماند و هم اکنون در بیمارستان تحت درمان است.




انتهای پیام/
http://qomefarda.ir/5739
کلیدواژه: شلیک گلوله قتل سلاح
اخبار مرتبط

نظرات شما