با حضور سردار فدوی؛

فرمانده جدید سپاه استان قم معرفی شد

سردار محمدرضا موحد طی مراسمی با حضور آیت‌الله سعیدی امام جمعه قم، سردار فدوی جانشین فرمانده سپاه و سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج به‌عنوان فرمانده جدید سپاه استان قم معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، مراسم تکریم سردار محمد تقی شاهچراغی فرمانده سابق و معارفه سردار محمدرضا موحد فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابی طالب(ع) استان قم پیش از ظهر امروز در حسینیه ستاد سپاه قم برگزار شد.

ابعاد جنگ با دشمنان تغییر و گسترش یافته است
در این مراسم سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه خون شهدا پشتوانه قدرتمند فرماندهان و سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، گفت: ما از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی همواره در نبرد و جنگ با دشمنان بوده ایم و دشمنان ما به خوبی فهمیده اند در جنگ سخت حریف فرزندان انقلاب نمی شوند.

وی با اشاره به تغییر و گسترش ابعاد جنگ با دشمنان گفت: حضور سپاه در این نوع جنگ ها تبلور بیشتری خواهد داشت و باید با حضور جهادی خود و همراهی با مردم طعم پیروزی را به مردم بچشانیم.

سردار فدوی در ادامه به انتصاب آقای شاهچراغی به عنوان استاندار قم اشاره کرد و گفت: در همه دولت‌ها کمک های سپاه جاری و ساری بوده و بالاترین کمک ها و پشتیبانی ها از دولت ها صورت گرفته است.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: پاسدارانی که به مقام استانداری منصوب شده اند حکم ماموریت از سپاه دریافت کرده اند و  با پایان یافتن ماموریت شان به سپاه برخواهند گشت.

مسئولان با همت و عزم جهادی در راستای خدمت به مردم حرکت کنند
همچنین در ادامه این مراسم آیت الله سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه  به وظیفه خطیر مسئولان در خدمت‌رسانی به مردم اشاره کرد و گفت: دوران دفاع مقدس دوران جهاد اصغر بود و اخذ مسئولیت ها دوران جهاد اکبر است.

وی گفت: مسئولان باید قدردان موقعیت خود باشند و با همت و عزم جهادی در راستای خدمت به مردم و اعتلای نظام و انقلاب اسلامی حرکت کنند.

سپاه در حل و رفع مشکلات همواره پیشتاز و پیشقدم بوده است
در ادامه فرمانده جدید سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) نیز در این مراسم مأموریت اساسی خود را خدمت به مردم و حفاظت از دستاوردهای نظام اسلامی عنوان کرد و گفت: لباس سبز پاسداری، لباس خدمت به نظام و انقلاب اسلامی،رهبری و مردم است.

سردار موحد تقوا و توکل را کلید حل مشکلات دانست و ابراز داشت: سپاه پاسداران همواره با اقتدا به امامین انقلاب اسلامی مقابل زر و زور و استکبار جهانی ایستاده است و در حل و رفع مشکلات همواره پیشتاز و پیشقدم بوده است .

آقای شاهچراغی فرمانده پیشین سپاه علی بن ابیطالب(ع) نیز به برخی اقدامات صورت گرفته در 3 سال گذشته اشاره کرد و گفت: در این سال‌ها نهضت خدمات‌رسانی به مردم در حوادث طبیعی و غیرطبیعی شروع شد و سپاه استان و تمام توان برای خدمت به میدان آمد.

وی کمک به سیل زدگان لرستان ، زلزله زدگان سی سخت و مقابله و مبارزه با کرونا را چند نمونه از خدمات‌رسانی های سپاه به مردم عنوان کرد و گفت سپاه در عرصه جنگ رسانه‌ای و در بخش فرهنگی و اجتماعی نیز مقابله با دشمنان پرداخته و در ادامه نیز باید با توان جدیدترین در این عرصه عمل کند .

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/29577
اخبار مرتبط

نظرات شما