رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

3 هزار گردان بسیجی آماده دفاع از کیان انقلاب هستند/ برنامه بسیج در راستای سند بیانیه گام دوم انقلاب اجرایی می‌شود

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: 3 هزار گردان نظامی بسیجی آماده است تا در صورت نیاز وارد عرصه خواهد شود و از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین پیش از ظهر امروز در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به اهمیت صدور بیانیه گام دوم انقلاب از سوی رهبر انقلاب اظهار داشت: بعد از صدور بیانیه گام دوم انقلاب توسط مقام معظم رهبری، مسیر بسیج مستضعفین بر تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب تنظیم‌شده است و از سال 1401 برنامه جدی این نهاد در راستای سند بیانیه گام دوم عملیاتی خواهد شد.
وی به وظایف بسیج در گام دوم انقلاب اشاره کرد و بیان داشت: تقویت پایگاه‌های مقاومت در مساجد، مسجدمحوری در فعالیت‌های مردمی بسیج، احیا و تحقق محلات اسلامی،تقویت بعد فرهنگی و ارزشی بسیج، تمرکز بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی، فرهنگ کار و تولید، فرهنگ خانواده، فرزند آوری و ازدواج ساده، نشاط و تفریحات اسلامی، مقابله با آسیب‌های اجتماعی، نقش‌آفرینی در فضای مجازی و مقابله با عملیات روانی، راه‌اندازی و تقویت شبکه مردمی فضای مجازی و فعالیت در تعلیم و تربیت بسیجیان با همکاری علمای حوزه علمیه از رسالت‌های مهم بسیج در گام دوم انقلاب است.
سردار سلیمانی آمادگی بسیج را موردتوجه قرارداد و گفت: افزون بر 3 هزار گردان نظامی بسیجی آماده است تا در صورت نیاز وارد عرصه خواهد شود و از کیان انقلاب اسلامی دفاع کند.
وی به حضور فعالانه بسیج در عرصه مبارزه با کرونا اشاره کرد و گفت:  در قالب طرح شهید قاسم سلیمانی سازمان بسیج در بیماری یابی فعال و افزایش پویش واکسیناسیون اقدامات بسیار برجسته‌ای از خود به یادگار گذاشته است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: سازمان بسیج در زمان شیوع کرونا در قالب طرح کمک مؤمنانه هرماه یک هزار میلیارد تومان کمک معیشتی به دست نیازمندان رسانده است.




خبرنگار: سیده زهرا موسوی

انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/29705
اخبار مرتبط

نظرات شما