واکنش مردم قم به حذف عکس سردار سلیمانی توسط اینستاگرام؛

هرچه عکس حاج قاسم را پاک‌کنید ما عاشق‌تر می‌شویم

مردم قم در واکنش به پاک شدن نام و عکس سردار سلیمانی در ایسنتاگرام و توئیترتاکید کردند این مسئله باعث ارادت بیشتر آن‌ها به سردار سلیمانی می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با نزدیک شدن به دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی مردم ایران و دیگر آزادی خواهان جهان عکس‌های از سردار سلیمانی منتشر کردند و یا حتی به‌صورت غیرمستقیم مطالبی در خصوص حاج قاسم منتشر کردند تا جایی که هشتگ Hero ( قهرمان) ترند جهانی شد اما به‌یک‌باره اینستاگرام همه پست های مربوط به سردار را حذف و پیج های زیادی را بست.

در این خصوص مسلم فتاحی یکی از شهروندان قمی اظهار داشت: صداوسیما باید دست به کار شود و از زندگی‌نامه سردار سلیمانی فیلم و سریال بسازد تا مردم سردار سلیمانی را بیشتر بشناسند  اگر هزار نفر کارشناس در تلوزیون  زندگی نامه مختار تعریف میکردند مردم این مقدار مختار نمی شناختند اما یک سریال خیلی خوب مردم را  با نقش مختار آشنا کرد   این اتفاق باید درباره سردار سلیمانی و سردار فخری زاده  و امثال این شهدا رخ دهد.


باباخانلو دیگر شهروند قمی اظهار داشت: خوشحالیم که دشمن حتی بعد از شهادت سردار بزرگ ایران  حاج قاسم سلیمانی به‌قدری وحشت دارد  که حتی عکس و مطالب این سردار بزرگ را پاک می‌کند

وی گفت: هرکسی را با یک شلیک گلوله می‌شود از بین برد اما برای سردار بزرگ حاج قاسم سلیمانی موشک ساختند و  از چندین کیلومتر دورتر به ایشان شلیک کردند حاج قاسم خیلی عظمت داشت حقشان نبود که با یک گلوله شهید شود اربا اربا شدن قشنگ ترین شکل شهادت است.

باباخانلو ادامه داد: ما افتخار می‌کنم که دشمن  از عکس و حتی یک دل نوشته در خصوص سردار می ترسد و پاک می کند ولی نمی‌داند با این کار  ما را شجاع‌تر  و سردار  سلیمانی‌ها را زیادتر می‌کند.

رضا یکی دیگر از شهروندان قم گفت: این خیلی طبیعی است که از سردار سلیمانی حتی بعد از شهادتش بترسند چون واقعاً برای خدا و نجات مردم کارکرد وقتی به چهره حاج قاسم نگاه می‌کنیم شجاعت و مهربانی رو درک می‌کنیم برای همین است که عکس‌های حاج قاسم را  از اینستاگرام پاک می‌کنند.

وی گفت:  کاش همه مسئولان مثل سردار خالصانه خدمت می‌کردند در این صورت حتی اگر بازهم تحریم بودیم و نان خالی داشتیم گلایه‌ای نداشتیم چون می‌دانستم جنس مسئولان هم از ما است.



مریم بانوی قمی گفت: اینستاگرام که دست صهیونیست‌ها است اگر عکس سردار را پاک نکنند تعجب می‌کنیم اما شهر و درودیوار خانه‌هایمان که دست خودمان است باید شهرداری  کل شهر رو با عکس و بنر سردار و حرف‌های سردار سلیمانی پر کند اینجا که قرار نیست این عکس‌ها حذف شود واقعاً اگر سطح شهر تا روز شهادت سردار پر از عکس حاج قاسم نشود  جفا است.


علی روستایی برادر شهید روستایی گفت:  بزرگ‌ترین درس شهید سلیمانی این است که علاوه بر حفظ و ترویج نام و یاد شهدا در عمل از زندگی و راه و مرام آن‌ها درس بگیریم و عمل کنیم ، رعایت حق‌الناس ، همسایه داری ، حمایت از ضعفا و ... ، پشتیبان ولی‌فقیه بودن ، مهربان بودن و  خیلی از صفاتی که  آن را ما  در این مرد مخلص خدا دیده و شنیده‌ایم ، از دل شهادت حاج قاسم باید هزاران حاج قاسم بیرون بیاید تا بشود گفت که راه ایشان را ادامه داده‌ایم و دشمن را مأیوس کرده‌ایم .

برادر شهید روستایی اضافه کرد: از امروز تصمیم بگیریم آگاهانه و در عمل حاج قاسم گونه زندگی کنیم ، سخت است ولی خدا کمک می‌کند ، هزاران بار زمین می‌خوریم ولی خدای حاج قاسم کمک می‌کند.


حسین رضایی گفت: مهم نیست عکس‌های حاج قاسم رو پاک کنند خودشان هم می‌دانند   که ایرانی‌ها  باغیرت هستند  و سردار سلیمانی زیادی در مملکت وجود دارد که عاجز از حذف آن‌ها است، هرگز یاد سردار از ذهن و قلب و روح ما و اولاد ما پاک نخواهد شد.

محمدی بانوی شهروند قمی گفت : چند سال پیش وقتی همسرم صحبت می‌کرد می‌گفت همه  اراذل از سردار می‌ترسند انگار در دلم جشن بود افتخار می‌کردم که یکی وجود دارد که  مملکت اش را دوست دارد  و مواظب همه است ای‌کاش  چند سردار سلیمانی داشتیم.

محمدی افزود : آن روز نحس که  خبر شهادت سردار را شنیدم،احساس می‌کردم یکی از عزیزترین افراد زندگی‌ام را از دست دادم  تا مدتی افسردگی گرفتم و خیلی گریه می‌کردم، چشم‌های سردار پر از حرف بود دشمن از چشمان حاج قاسم  می‌ترسید، هر زمان  تلویزیون سردار را نشان می‌دهد قاتلانش را لعنت می‌کنم، شهادت لیاقت می‌خوفد
سردار سلیمانی چون دل اش پاک بود مثل حضرت ابوالفضل علیه‌السلام شهید شد.



انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/30306
اخبار مرتبط

نظرات شما