«علیرضا رحیمی» مدیرکل آموزش و پرورش استان قم شد

طی مراسمی با تقدیر از زحمات «حمیدرضا شیخ الاسلام» به‌عنوان مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان قم، «علی‌رضا رحیمی» به‌عنوان مدیرکل جدید این مجموعه معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، آئین تکریم و معارفه مدیر کل‌آموزش‌و‌پرورش استان قم عصر امروز با حضور صادق ستاری‌فرد معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، مسئولین استانی و جمعی از مدیران آموزش و پرورش و فرهنگیان در خانه معلم قم برگزار شد. در این مراسم از زحمات «حمیدرضا شیخ الاسلام» تقدیر و  «علی‌رضا رحیمی» به عنوان مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قم معرفی شد.

رحیمی از فرهنگیان پیشکسوت آموزش و پرورش است که از سال ۱۳۹۳ معاونت پژوهش و برنامه‌ریزی ستاد همکاری‌های حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش را عهده‌دار است. وی همچنین مدت شش سال مدیرکل آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش در دوران تصدی آقایان علی احمدی و حاجی‌بابایی، وزرای پیشین آموزش و پرورش بود.

تدریس در دوره‌های ضمن خدمت آموزش و پرورش و دانشگاه آزاد اسلامی قم، مدیریت پشتیبانی ناحیه دو آموزش و پرورش و نیز مدیریت آموزش عمومی اداره کل استان، از دیگر سوابق مدیرکل جدید آموزش و پرورش استان قم است.




انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/30859
اخبار مرتبط

نظرات شما