نشست اعضای کمسیون مجلس خبرگان رهبری با وزیر آموزش و پرورش در قم؛

حجت الاسلام ملکوتی: مجلس خبرگان پیگیر مشکلات معیشتی معلمان و دانش آموزان است/وزیر آموزش و پرورش:توسعه آموزش مهارت محور از اهداف آموزش و پرورش است

اعضای کمسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری در دیدار وزیر آموزش و پرورش بر پیگیری و حل مشکلات معیشتی معلمان و دانش آموزان کم برخوردار تاکید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،حجت الاسلام والمسلمین ملکوتی،  سخنگوی کمیسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری هدف از نشست اعضای کمسیون سیاسی، اجتماعی مجلس خبرگان رهبری با وزیر آموزش و پرورش که در دبیرخانه مجلس خبرگان رهبری در قم برگزار شد را پیگیری مشکلات معیشتی معلمان و دانش آموزان کم برخوردار اعلام کرد و اظهار داشت:  تبیین اهداف و جزئیات سند ۲۰۳۰ و پیگیری عوامل اجرای این سند در آموزش و پرورش را موضوع دیگر این دیدار است.

همچنین در این دیدار  یوسف نوری، وزیر آموزش و پرورش ایجاد عدالت در فرآیند آموزش و پرورش را از اهداف این وزارت خانه عنوان کرد و گفت: در راستای سند تحول به گونه‌ای عمل خواهد شد که مدارس استان‌های مرزی، روستا‌ها و استان های مرکز کشور از امکانات مساوی برخوردار شوند.
وی خاطرنشان کرد: توسعه آموزش مهارت محور  از دیگر اهداف آموزش و پرورش است.
نوری اضافه کرد: آموزش در مدارس باید به گونه‌ای پیش برود که دانش آموز پس از فارغ التحصیلی بتواند امورات زندگی خود را با بهره مندی از آموزش صورت گرفته بگذراند.

انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/30872
اخبار مرتبط

نظرات شما