این دلبستگی تمامی ندارد؛

دیدار هفتگی قمی ها با سردار دل ها + تصاویر

در یک اقدام پسندیده بعد از شهادت حاج قاسم اردوهای راهیان نور کرمان از مقصد قم راه اندازی شده و به صورت مداوم هر هفته یک کاروان از قم به مقصد کرمان و زیارت مزار حاج قاسم برقرار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، در یک اقدام پسندیده بعد از شهادت حاج قاسم اردوهای راهیان نور کرمان از مقصد قم راه اندازی شده و به صورت مداوم هر هفته یک کاروان از قم به مقصد کرمان و زیارت مزار حاج قاسم برقرار است.

کاروان های راهیان نور مکتب حاج قاسم با توجه به وضعیت آب و هوایی کرمان در طول سال اعزام صورت می گیرد و مدت سفر سه روز است و برنامه های از جمله زیارت مزار حاج قاسم و شهدای گلزار شهدای کرمان، بیت الزهرا که منزل حاج قاسم بودم و تبدیل به حسینیه شده که بخشی از ضریح حضرت رقیه در این حسینیه نصب شده و مزار شهید گمنامی که به دست حاج قاسم در این حسینیه به خاک سپرده شده، بازدید از  باغ موزه دفاع مقدس کرمان که بزرگترین باغ موزه کشور است، زیارت مزار شهید حاج یونس زنگی آبادی در گلزار شهدای زنگی آباد ، حسینیه ثارالله کرمان، گلزار شهدای رفسنجان و زیارت مزار شهید حمید میرافضلی، گلزار شهدای لاهیجان و مزار حاج احمد امینی از برنامه های زیارتی کاروان است.


علاقمندان می توانند برای شرکت در اردوهای کاروان راهیان نور کرمان به صورت انفرادی و کروهی با شماره ۰۹۹۲۹۱۱۶۶۹۵ تماس حاصل نمایند.

 
گالری عکس
http://qomefarda.ir/33408
اخبار مرتبط

نظرات شما