هم زمان با طرح اصلاح یارانه‌ها؛

محتکران و سوداگران بازار در تیررس اطلاعات سپاه قم

هم زمان با اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها و آزادسازی قیمت‌ها اطلاعات سپاه قم با هر نوع احتکار و سوداگری در بازار مقابله می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در روزهای اخیر و با اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها شاهد این هستیم که برخی افراد و کسبه اقدام به احتکار و سوداگری در بازار می‌کنند که در واقع مشکلات بیشتری را برای مردم ایجاد کرده است.
در این میان سازمان اطلاعات سپاه استان قم در روزهای اخیر بارها با شناسایی و برخورد با این افراد اجازه نداده است که این نوع اقدامات زشت تداوم یابد.
از همین رو شب گذشته  سازمان اطلاعات سپاه قم 2 انبار را کشف کرد که متخلفان می‌خواستند برنج پاکستانی را با کیسه برنج ایرانی با چندبرابر قیمت به مردم بفروشند در یکی از انبارها 5 تن و 900 کیلوگرم و در دیگری 94 کیسه برنج تقلبی کشف شد.

، سازمان اطلاعات سپاه امام علی بن ابیطالب (ع) با دریافت گزارش مردمی مبنی بر تقلبی بودن برج ایرانی نسبت به کشف یک انبار برنج تقلبی در منطقه کوه سفید قم و برخورد با افراد متخلف اقدام کرد که در این انبار 5 تن و 900 کیلوگرم برنج کشف شد.

همچنین در پیگیری گزارش دیگری، انبار برنج تقلبی در خیابان عمار یاسر قم کشف و در این انبار نیز 94 کیسه برنج تقلبی ایرانی جمع‌آوری شد.

افراد متخلف این دو انبار قصد داشتند که برنج‌های پاکستانی را به اسم و با کیسه برنج ایرانی با چندین برابر قیمت به مردم بفروشند که سربازان گمنام سازمان اطلاعات سپاه استان قم مانع از اقدام شوم آن‌ها شدند.

در این اقدامات گشت سازمان تعزیرات حکومتی حضور داشته و در نهایت کالاهای اساسی به این سازمان تحویل داده شده است.
گالری عکس
http://qomefarda.ir/33535
اخبار مرتبط

نظرات شما