مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم:

نمایشگاه شهدای روحانی کشور در قم برپا می‌شود

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی بن ابی‌طالب (ع) استان قم گفت: نمایشگاه شهدای روحانی از 31 استان کشور نیز روز جمعه افتتاح خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسن اکبری ظهر امروز در نشست کنگره ملی 4 هزار شهید روحانی با اشاره به هدایت‌ها و روشنگری‌های عالمان و مراجع عظام تقلید در دوران دفاع مقدس اظهار داشت: عالمان در دوران دفاع مقدس پیش‌گام بودند که یکی از این علما حضرت آیت‌الله فاضل لنکرانی (ره) بودند که در آن زمان فرمان حضور روحانیون در جبهه‌ها را صادر کردند.
وی ادامه داد: در بین اقشار مختلف روحانیون بیشترین شهید را تقدیم کردند که نشان‌دهنده حضور پرشور روحانیون در جبهه‌های حق علیه باطل بود.
اکبری به دیدار دست‌اندرکاران این کنگره با رهبر انقلاب در سال 98 اشاره کرد و بیان داشت: ایشان در این دیدار فرمودند که در تکریم روحانیون طوری عمل کنید که مردم فکر نکنند روحانیون از آن‌ها جدا هستند.
وی ادامه داد: نمایشگاهی که در دفتر رهبر معظم انقلاب برگزار شد ایشان فرمودند ان‌شاءالله این کنگره در قم برگزار خواهد شد که درواقع به پیشنهاد ایشان استان قم به‌عنوان میزبان این کنگره انتخاب شد.
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه استان قم تصریح کرد: 5 همایش تخصصی پیش از کنگره در استان‌های مختلف برگزار شد که امروز شاهد برگزاری یکی از این همایش‌های تخصصی هستیم.
وی خاطرنشان کرد: نمایشگاه شهدای روحانی از 31 استان کشور نیز روز جمعه افتتاح خواهد شد.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/33581
اخبار مرتبط

نظرات شما