عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:

جمعه نصر نشان از ولایت پذیری مردم بود

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم گفت: مردم در نماز جمعه تاریخی نصر به امامت رهبر معظم انقلاب بسیار باشکوه حاضر شدند و نشان دادند که پشت سر رهبر و ولی فقیه خود هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» رژیم جعلی و کودک کش صهیونیستی بعد از ترور و شهید کردن فرماندهان مقاومت، خیال می کرد که پیروز میدان است اما با ضربه سنگین و غافلگیرانه ایران در عملیات وعده صادق 2 روبرو شد و همین مسئله باعث شد تا موازنه قدرت  به سمت جبهه مقاومت برگردد و در ادامه هم برگزاری نماز جمعه نصر با وجود تمام عملیات روانی دشمن تکمیل کننده این پازل بود.
 نماز جمعه تاریخی نصر به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی، صحنه‌ای از اتحاد ملت ایران و تأکید بر مقاومت اسلامی بود. خطبه‌های رهبر انقلاب در این نماز جمعه، حاوی پیامی روشن و صریح برای جهان بود و محور خطبه‌ها بر مسائل دینی، سیاسی و بین‌المللی استوار بود.
از همین رو آیت الله محسن فقیهی در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به اینکه یکی از نعمت های بزرگ ایران رهبری مقتدر و با صلابت است، اظهار داشت: امروز رهبر معظم انقلاب امت حزب الله را با صلابت و اقتدار رهبری می کند.
وی ادامه داد: مردم در نماز جمعه تاریخی نصر به امامت رهبر معظم انقلاب بسیار باشکوه حاضر شدند و نشان دادند که پشت سر رهبر و ولی فقیه خود هستند.
عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه این حضور پرشکور نشان از ولایت پذیری مردم بود، گفت: اقامه نماز جمعه از روزها قبل اعلام شده بود و دشمن هم در این خصوص تهدیدات و عملیات روانی بسیاری انجام داد اما مردم با حضور خود این نقشه دشمن را هم باطل کردند.
وی اضافه کرد: مردم در این جمعه تاریخی ولایت پذیری خود را نشان دادند و به دنیا نشان دادند که همه مطیع اوامر ایشان هستند از طرفی هم شجاعت و قدرت و صلابت رهبر معظم انقلاب هم در جمعه نصر به رخ دنیا کشیده شد.


انتهای خبر /160

 
http://qomefarda.ir/51152
اخبار مرتبط

نظرات شما