۱۷۰ واحد مسکونی در شهرهای استان قم احداث می‌شود

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: عملیات اجرایی ساخت ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان قم آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد صادقی ظهر چهارشنبه در مراسم اجرایی ساخت ۱۷۰ واحد مسکونی طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان قم اظهار داشت: به دلیل مهاجر پذیر بودن و تراکم جمعیت شهر قم، سیاست توسعه زیرساخت‌های حوزه راه و مسکن در شهرهای استان قم در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم گفت: امید است با اجرای این سیاست و تسهیل سکونت و معیشت، شاهد توسعه مهاجرت‌به این شهرهای استان قم باشیم.

صادقی عنوان داشت: اراضی مطلوب برای ساخت مسکن در شهرهای کمتر از ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان قم شامل کهک، دستجرد و قنوات شناسایی و برای احداث ۱۷۰ واحد مسکونی تأمین شده است.

وی ادامه داد: در شهر کهک ۱۰۰ واحد، در شهر جعفریه ۱۰ واحد و در شهر قنوات ۶۰ واحد احداث خواهد شد که عملیات اجرایی آنها آغاز شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قم با بیان اینکه این واحدها در طول سه سال احداث می‌شود افزود: تلاش می‌شود که ساخت این واحدها با کیفیت مناسب و رعایت‌های مقررات ملی ساختمان باشد.


انتهای پیام/


منبع:مهر
http://qomefarda.ir/33587
اخبار مرتبط

نظرات شما