ساختمان شست‌وشوی مکانیزه اتوبوس‌رانی قم بهره‌برداری می‌شود

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه یکی از پروژه‌های این سازمان مربوط به احداث ساختمان شست‌وشوی مکانیزه اتوبوس‌هاست، گفت: این پروژه در سال گذشته با مبلغ سه میلیارد تومان آغاز شد که تا تیرماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، محمد صادق زمانی با اشاره به برنامه‌ها و پروژه‌های سازمان اتوبوس‌رانی در سال گذشته، اظهار داشت: سه پروژه از سال ۱۳۹۹ آغازشده بود که تا سال ۱۴۰۰ ادامه پیدا کرد و یک پروژه نیز در سال ۱۴۰۰ آغاز و در سال جاری محقق شد.

وی، یکی از پروژه‌ها را ساماندهی توقفگاه و پارکینگ شهید زین‌الدین دانست و ابراز کرد: نخستین پروژه توقفگاه شهید زین‌الدین که شامل دیوارکشی و تأمین امنیت بود بااعتباری بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۲۰ میلیون تومان و در مدت ۱۲ انجام شد.

سرپرست سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم ادامه داد: همچنین محوطه‌سازی و جدول‌گذاری توقفگاه مرکزی نیز بااعتبار ۴ میلیارد و ۶۳۹ میلیون تومان در مدت چهار ماه انجام و مشکلات آب‌های سطحی برطرف و آسفالت‌ریزی و بتن‌ریزی آن انجام شد و در کل دو پروژه حدود ۶ میلیارد و ۷۶۰ میلیون تومان هزینه داشته است.

وی با بیان اینکه سومین پروژه سازمان اتوبوس‌رانی مربوط به احداث ساختمان شست‌وشوی مکانیزه اتوبوس‌هاست، تصریح کرد: این پروژه نیز در سال گذشته با مبلغ سه میلیارد تومان آغاز شد که تا تیرماه ۱۴۰۱ به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی یادآور شد: خرید ۵۲ دستگاه اتوبوس نیز در سال ۱۴۰۰ با هزینه‌ای بالغ‌بر ۲۰۰ میلیارد تومان از محل فروش اوراق مشارکت و منابع داخلی شهرداری انجام شد.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/33754
اخبار مرتبط

نظرات شما