رییس هییت قایقرانی استان قم مطرح کرد؛

آشنایی ۱۲۰ علاقه مند قمی با رشته قایقرانی‌

رییس هییت قایقرانی استان قم گفت: این طرح به مدت چهار روز از روز چهارشنبه مورخ اول تیرماه آغاز و در روز شنبه مورخ ۴ تیرماه به پایان رسید ، در این طرح که دو روز به آقایان و دو روز به بانوان اختصاص داشت جمعا ۱۲۰ نفر شرکت نمودند.

​​​​مجید ولی رییس هییت قایقرانی قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: هییت قایقرانی برای سومین سال متوالی به منظور شناخت بیشتر مردم قم از رشته قایقرانی طرح آشنایی با قایقرانی را برگزار نمود.


وی گفت: این طرح به مدت چهار روز از روز چهارشنبه مورخ اول تیرماه آغاز و در روز شنبه مورخ ۴ تیرماه به پایان رسید ، در این طرح که دو روز به آقایان و دو روز به بانوان اختصاص داشت جمعا ۱۲۰ نفر شرکت نمودند.


ولی خاطر نشان کرد: افراد شرکت کننده از رده سنی ۷ سال به بالا بودند، شرکت کنندگان در این طرح با وسایل قایقرانی اعم انواع قایق ها،پارو،لایف(جلیقه نجات) کاور،کلاه مخصوص کانوپولو و نحوه نشستن وحفظ تعادل در قایق ، نحوه صحیح پارو زدن آشنا شدند.


رییس هییت قایقرانی استان قم افزود: این طرح در استخر دخانچی برگزار گردید، حضور فرزندان شهدای مدافع حرم و‌آشنایی با رشته قایقرانی‌از نکات  این طرح به شمار می آید.


وی افزود: هییت قایقرانی استان برنامه ریزی لازم برای برگزاری کلاس های آموزشی را برای فصل تابستان انجام داده است و علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به صفحه هییت قایقرانی استان قم به آدرس  qom.crsa@ مراجعه نمایند.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/34546
اخبار مرتبط

نظرات شما