۱۸ شهید مبارزه با مواد مخدر از قم هستند

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم گفت: جمهوری اسلامی ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر بیش از سه هزار و ۸۰۰ شهید تقدیم کرده است که ۱۸ تَن از این شهیدان متعلق به استان قم هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، هادی میرزایی روز یکشنبه در حاشیه برگزاری جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم که همزمان با شورای مبارزه با مواد مخدر کشور با سخنرانی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور به صورت ویدیوکنفرانس در سالن جلسات امام جواد(ع) استانداری برگزار شد، افزود: این شورا با بهره‌گیری از ظرفیت‌های فرهنگی استان در زمینه اطلاع‌رسانی، پیشگیری و درمان اعتیاد تلاش‌های خوبی را انجام داده است.  

وی در این زمینه بر استفاده از ظرفیت های مردمی، سازمان‌های مردم‌نهاد (سَمَن‌ها) و گروه های جهادی تاکید و بیان کرد: در سال جاری در استان قم استفاده از این توانمندی‌ها در اولویت قرار دارد. 

وی با تاکید بر اینکه دولت در مبارزه با مواد مخدر عزم جدی دارد، خاطرنشان کرد: در استان با همکاری و مشارکت نهادهای مرتبط با جدیت در عرصه مبارزه با مواد مخدر فعالیت می کنیم.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار قم نیز در حاشیه این جلسه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به پنجم تیرماه روز جهانی مبارزه با مواد مخدر گفت: مواد مخدر یک معضل جهانی است و کشور ما به صورت جدی با آن مبارزه می کند و در این مبارزه شهیدانی را تقدیم کرده ایم.

سید مهدی قریشی با اشاره به ضرورت اطلاع رسانی و پیشگیری از اعتیاد خاطرنشان کرد: در استان قم با جدیت این موضوع را پیگیری می کنیم.

به گزارش ایرنا، این جلسه به صورت ویدیوکنفرانس با استان های سراسر کشور با سخنرانی آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور، احمد وحیدی وزیر کشور و اسکندر مومنی دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر کشور در تهران برگزار شد.   

همچنین وزیر کشور از طریق رادیوکنفرانس دستور امحای ۳۰ تُن مواد مخدر کشف شده غیردارویی در استان سیستان و بلوچستان را صادر کرد و نیز از تعدادی از خانواده های گرانقدر شهیدان و جانبازان و دست‌اندرکاران و فعالان عرصه پیشگیری از اعتیاد تجلیل شد./



انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/34585
اخبار مرتبط

نظرات شما