مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

ثبت نام جدید مسکن ملی در قم فقط برای کهک انجام می شود

مدیر کل راه و شهرسازی استان قم با اشاره به اینکه تا پایان سال ۱۴۰۰ نزدیک ۱۳۲ هزار نفر در نهضت ملی مسکن در قم ثبت نام کردند گفت: سایت مسکن ملی تنها برای ثبت نام در شهر کهک برای استان قم باز شده است.

صادقی مدیر کل راه و شهرسازی استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  اظهار داشت: تا پایان سال ۱۴۰۰  ثبت نام مسکن ملی در قم انجام شد و هیچ محدودیتی نیز برای ثبت نام وجود نداشت سایت ثبت نام نیز دست وزارت راه و شهرسازی بود و استان ها دخالتی در باز و بسته بودن سایت ندارند.

صادقی تصریح کرد: نزدیک ۱۳۲ هزار نفر در استان قم در نهضت ملی مسکن ثبت نام کردند که ۸۰ درصد پالایش ها انجام شده است و برای افرادی که شرایط داشتند پیامکی جهت افتتاح حساب ارسال شده است، برخی از افراد نیز واجد شرایط نبودند و از این طرح حذف شدند.

وی گفت: در روزهای اخیر خبرهایی مبنی بر باز شدن سایت ثبت نام مسکن ملی منتشر شده است اما باید گفت سایت برای همه استان ها باز نشده است و تنها برای برخی از استان ها باز شده و برای استان قم نیز فقط برای شهر کهک ثبت نام با ظرفیت ۱۰۰۰ نفر امکان پذیر است.


مدیر کل راه و شهرسازی استان قم ادامه داد: در شهر قم با توجه تعداد بالای ثبت کننده و کمبود زمین برای شهر قم ثبت نام امکان پذیر نبود به همین جهت وزارت راه و شهرسازی برای شهر قم سایت را باز نکرده است، استان های دیگر نیز همین شرایط دارند وزرارت خانه آمار همه استان ها از جمله تعداد ثبت نام کنندگان و واجدان شرایط و زمینی که تامین شده است را دارد ، شهرهایی که زمین مازاد دارند سایت برای ثبت نام باز شده است و شهرهایی مانند قم و تهران و کردستان که زمین نسبت به ثبت نام کننده کم است و برای ثبت نامی های قبلی هم نتوانستند زمین تامین کنند سایت باز نشده است.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/34960
اخبار مرتبط

نظرات شما