کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

دست و پا زدن بایدن با سفر اضطراری به منطقه برای جلوگیری از فروپاشی آمریکا است

کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به اینکه سفر اضطراری بایدن به منطقه نشان از فروپاشی هیمنه آمریکا در منطقه است گفت: رژیم صهیونسیتی سال هاست در حال فروپاشی است، و آمریکا نیز در حال اخراج کامل از منطقه است.

​​​​حجت الاسلام و المسلمین حسن غفاری فر کارشناس مسائل سیاسی با اشاره به سفر اضطرای بایدن به منطقه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: باید به جایگاه سفر کنند توجه شود که شخص اول دنیای استکبار بدون برنامه از پیش تعیین شده و با اضطرار به منطقه سفر کرده است، این نشان دهنده این است که اهداف دفاعی و تهاجمی مهمی در این سفر وجود داد.

وی گفت: سفر اضطراری بایدن به منطقه تک وجهی نیست اگر حتی به این موضوع تک وجهی هم نگاه کنیم  بقای آمریکا مهمترین هدف این سفر است آمریکا در منطقه فروپاشیده است رهبر معظم انقلاب در ۱۹ در سال ۹۸ در پیام شهادت حاج قاسم سلیمانی فرمودند آمریکا  در سال ۵۷ از ایران اخراج شد اکنون نیز آمریکا در حال اخراج شدن از منطقه است ، به زودی به آمریکا می رویم ، جمله ای که حرف های زیادی پشت آن نهفته بود و اکنون در حال عملی شدن است همینکه ایران در حال تعامل با کشورهای پیرامون ایالات متحده است از جمله ونزوئلا نشان از فروپاشی هیمنه آمریکا در منطقه است.


استاد حوزه و دانشگاه خاطرنشان کرد: بیش از دویست سال است که غرب در جای جای منطقه غرب و شرق آسیا نفوذ کرد اما اکنون این قضیه عکس شده است ایران اکنون در حال نفوذ در سطح جهان از جمله مناطق حکومتی آمریکا است از آن طرف آمریکا در حال اخراج شدن از منطقه غرب آسیا است‌.

غفاری فر تاکید کرد: اتفاقی که این روزها در حال رخ دادن است که باعث سفر اضطراری بایدن به منطقه شده است فروپاشی آمریکا است وگرنه رژیم صهیونسیتی سال هاست که در حال فروپاشی است اینکه اسراییل در مدت زمان های کوتاه چندین نخست وزیر عوض می کند و نمی تواند مسیر واحدی را طی کند و شکست های خود را به نخست وزیران حواله می کند یعنی این رژیم اشغالگر شکست خورد است.

کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: در ایران در بدترین بحران ها سه رییس جمهور با سه گرایش متفاوت روی کار آمد اما ایران از چنان سازمان به هم پیوسته ای برخوردار بود که هیچ یک از روسای جمهور عزل هم نشدند که این نشان دهنده قوام ساختاری جمهوری اسلامی ایران است با وجود حالش بخش اعظمی از جامعه با یکی از روسای جمهور اما با درایت رهبری این نظام اداره شد و از خطرات و بحران ها حفظ شد.

وی ادامه داد: وقتی بایدن به عنوان سردمدار استکبار از غرب به منطقه سفر می کند نشان از فروپاشی ایالات متحده است نفت، جنگ اکراین ، آتش سوزی در مراکز حساس اسراییل، طولانی شدن جنگ یمن، مقاومت دولت و مردم لبنان که با سخت ترین بحران ها در این شش ماهه مواجه بود  همگی نماد فروپاشی هیمنه و هژمونی آمریکا در منطقه است.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به اینکه باید با این سفر اضطراری به دنبال عدم فروپاشی هیمنه و هژمونی تسلط صدساله خودش در منطقه غرب آسیا است‌ ، اسراییل اکنون در برخی از مناطق اروپا مکان های را خریداری کرده است تا اگر روزی لازم شد از منطقه خارج شوند.

انتهای پیام/170


گالری عکس
http://qomefarda.ir/34981
اخبار مرتبط

نظرات شما