مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب قم در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

اتمام تعمیر منازل سیل زدگان قم توسط بسیج سازندگی+ تصاویر

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب قم با اشاره به اینکه بسیج از روز اول سیل و طوفان در مناطق سیا زده حضور پیدا کرد گفت: کار تعمیر منازل آسیب دیده از سیل توسط بسیجی های استان قم به اتمام رسید.

​​​​سرهنگ علیرضا ایراندوست مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: از همان ساعات اولیه اعلام سیل در روستاهای قم بسیج به مناطق اعزام شد در سیل اخیر ۵ روستای قم دچار مشکلاتی شده بودند.

وی گفت: در بازدیدی از روستاهای سیل زده قم داشتیم متوجه شدیم  روستا ها دچار قطعی برق شدند و به علت اینکه دستگاه های آب شیرین با برق کار می کردند آب شرب نیز قطع شده بود، از فردای همان روز توزیع یخ در روستا و توزیع آب با تانکر توسط بسیج سازندگی قم انجام شد.

ایراندوست ادامه داد: برخی از منازل هم به علت سیل و هم به علت باد و طوفان شدید دچار آسیب دیدگی شده بودند و به همین علت لوله های گاز نیز قطع شده بود، با هماهنگی که با مدیر کل امور روستایی استانداری قم انجام شد قرار بر این شد که مصالح را بنیاد مسکن تامین کند و اجرا و تعمیر منازل روستاییان و احیای علمک های گاز را را بسیج سازندگی انجام دهد.

مسئول بسیج سازندگی سپاه امام علی بن ابی طالب علیه السلام قم تصریح کرد: در روز اول پنج منزل روستایی ، روز دوم هفت منزل روستایی که دچار مشکل شدن بودند تعمیر و بازسازی شدند و مشکلات آب، برق و گاز آنها نیز  برطرف شد و آخرین تعمیرات که مربوط به لوله کشی گاز بود روز گذشته به پایان رسید.

انتهای پیام/۱۷۰


گالری عکس
http://qomefarda.ir/35456
اخبار مرتبط

نظرات شما