جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در گفتگو با قم فردا :

ارتش و سپاه در هماهنگی و آمادگی صددرصدی قرار دارند

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: خوشبختانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر یگان های نیروهای ارتش و سپاه در یک آمادگی و هماهنگی صددرصدی قرار دارند.

امیر دریادار حمزه علی کاویانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کاملا هماهنگ است، در اصل دریا محل هماهنگی است همه عملیات های دریایی و نیروهای عمل کننده در صحنه دریا باید هماهنگ باشند.

کاویانی ادامه داد: قرارگاهی در ستاد کل نیروهای مسلح وجود دارد که همه عملیات ها را در صحنه دریا هدایت می کند ارتش و سپاه در یک هماهنگی کامل هستند، منطقه خلیج فارس در اختیار نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با توان و آمادگی بالایی که دارند امنیت را در خلیج فارس برقرار کردند.

جانشین فرمانده نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: از تنگه هرمز تا کرانه های هر دریایی که نیاز باشد نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مانند زنجیر به هم متصل هستند و با هماهنگی در حال انجام ماموریت ها هستیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از هماهنگی ارتش و سپاه ناراحت است اضافه کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برادر و هماهنگ هستند و جلسات هفتگی و ماهانه و دائمی با هم برگزار می کنیم و بسیاری از عملیات ها و رزمایش ها مشترک و ترکیبی برگزار می شود.

کاویانی خاطر نشان کرد: خوشبختانه نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران و نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دیگر یگان های نیروهای ارتش و سپاه در یک آمادگی و هماهنگی صددرصدی قرار دارند و همین هماهنگی مشت محکمی بر دهان رسانه های دشمن که به دنبال ایجاد اختلاف بین ارتش و سپاه هستند می باشد.

گفتگو از مرضیه مهدیلو

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/37895
اخبار مرتبط

نظرات شما