آیت الله جوادی آملی:

مردم در کشور ما جایگاه مهمی دارند/قرآن حافظ جمهوری اسلامی است

این مرجع تقلید ضمن تاکید بر رفع مشکلات اقتصادی قشرهای مختلف مردم، گفت:مردم جایگاه مهمی دارند و باید کشور ما با عزت و آبرو اداره شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد مخبر  پس از زیارت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) دیدارهای خود را با مراجع تقلید و علما آغاز کرد.

وی در اولین برنامه پس از زیارت حرم مطهر کریمه اهل بیت(ع)‌ با آیت الله عبدالله جوادی آملی از مراجع عظام تقلید دیدار کرد.

آیت الله جوادی آملی در این دیدار که در دفتر معظم له برگزار شد گزارش آقای مخبر را نافع و امیدبخش دانستند و بر تلاش و خدمت بیشتر برای رفع مشکلات قشرهای مختلف مردم تاکید کردند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران  مردمی محترم، فهمیده و فداکار هستند ابراز داشت: مردم جایگاه مهمی دارند و باید کشور ما با عزت و آبرو اداره شوند.

این مرجع تقلید قرآن را حافظ جمهوری اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: با توجه به هجمه های همه جانبه دشمن، حل مشکلات جاری باید موردتاکید باشد.

همچنین معاون اول رئیس جمهور نیز در این دیدار، کشور را دارای مزیت ها و نعمت‌های خدادادی کم نظیر دانست که با اتکا به هر یک از آنها می توان کشور را بخوبی اداره کرد.

مخبر به اقدامات دولت در خصوص تامین کالاهای اساسی، فروش نفت، اصلاح یارانه ها، انتقال آب، تامین انرژی، سرمایه گذاری خارجی، دیپلماسی منطقه ای، مسکن و اشتغال اشاره کرد و برنامه های دولت را برای کنترل تورم و رشد اقتصادی کشور تشریح کرد.

معاون اول رئیس جمهور با تقدیر از مواضع مراجع و علما در حمایت از دولت اظهار داشت که تدابیر و نظرات مراجع معظم راهگشای دولت در مسیر حل مشکلات مردم و پیشرفت کشور خواهد بود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38002
اخبار مرتبط

نظرات شما