فرمانده سپاه قم:

مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم‌کاری در آن است

فرمانده سپاه امام علی ابن ابیطالب (ع) قم با اشاره به اینکه مشکلات فرهنگی امروز جامعه متأثر از فضای مجازی است، گفت: مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم‌کاری در آن است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر امروز  در افتتاحیه چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال در قم با اشاره به اینکه چند روز قبل  ستاد کنگره شهدای استان قم با رهبر معظم انقلاب دیدار داشتند، اظهار داشت: در این دیدار رهبر معظم انقلاب تأکید داشتند نام و یاد شهدا باید زنده بماند و درعین‌حال پیام شهدا باید به نسل امروز با ابزارها و قالب‌های جذاب همانند هنر انتقال داده شود.
وی ادامه داد: مشکلات فرهنگی که امروز در جامعه وجود دارد متأثر از فضای مجازی است.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه فضای مجازی به‌اندازه انقلاب اهمیت دارد، گفت: مشکلات امروز جامعه ناشی از فضای مجازی و کم‌کاری‌ها در این زمینه است.
وی با اشاره به اینکه امروز درگیر جنگ ترکیبی هستیم، افزود: باتوجه‌به اهمیت فضای مجازی، سازمان فضای مجازی بسیج با اهدافی اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج نموده است.
سردار موحد با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد، گفت: نمایش توانمندی‌های تخصصی بسیج در عرصة تولید محتوای دیجیتال در بستر فضای مجازی، ارتقا و رشد توانمندی‌های فنی و خلاقانه نیروهای مردمی در عرصة تولید محتوای بسیج و شناسایی استعدادهای برتر مردمی در حوزه تولید محتوای دیجیتال باهدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌وکارهای مجازی و دیجیتال بومی از جمله این اهداف است.
وی اضافه کرد: این رویداد یک ماراتن  ۴۸ ساعته در مرحله استانی است که در آن توسعه‌دهندگان بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه و تولیدکنندگان پویانمایی از سراسر کشور در دو مرحله استانی گرد هم آمده و به رقابت خواهند پرداخت و بعد از مشخص‌شدن تیم‌های برتر به رویداد کشوری اعزام خواهند شد.
فرمانده سپاه قم ابراز داشت: چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به‌صورت حضوری در سه بخش بازی‌سازی (ویژه تلفن همراه)، انیمیشن و اپلیکیشن برگزاری خواهد شد.



انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/38018
اخبار مرتبط

نظرات شما