فرمانده سپاه قم:

آموزش چگونگی مدیریت و استفاده درست از فضای مجازی جزء اهداف رویداد است

فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه اگر از فضای مجازی درست استفاده شود و درست مدیریت شود یک فرصت می باشد، گفت:آموزش چگونگی مدیریت و استفاده درست از فضای مجازی جزء اهداف رویداد است.

سردار محمد رضا موحد در حاشیه افتتاحیه چهارمین رویداد تخصصی تولید محتوای دیجیتال بسیج قم در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: امروز شاهد شروع چهارمین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج که با استقبال خوب نوجوانان و جوانان برادر و خواهر هستیم.
وی ادامه داد: در این رویداد بیش از 47 تیم که بیش از 300نفر هستند به مدت 48ساعت که  در باغ موزه دفاع مقدس استان در حال برگزاری است حاضر هستند و با یکدیگر به رقابت می پردازند.
فرمانده سپاه قم با اشاره به اینکه برترین های این رویداد در سه حوزه تقدیر خواهند شد، بیان کرد:  چهارمین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال استان قم به صورت حضوری در سه بخش بازی سازی (ویژه تلفن همراه)، انیمیشن و اپلیکیشن برگزاری خواهد شد.
وی اضافه کرد:  اگر از فضای مجازی درست استفاده شود و درست مدیریت شود یک فرصت می باشد و اما اگر از این فضا درست استفاده نشود یک تهدید بخصوص برای نسل جدید می باشد.
سردار موحد خاطرشان کرد: این رویداد برگزار شده است تا استعداد های جوانان و نوجوانان ما در این عرصه ها شناسایی شود و در نهایت از آنها برای تولیدات فاخر استفاده شود.
وی تصریح کرد: از فضای مجازی می توانیم در ترویج اسلام ناب محمدی و مسائل فرهنگی و اجتماعی استفاده کنیم.
فرمانده سپاه قم تاکید کرد: امروز بسیاری از کسب و کار ها در محیط فضای مجازی و بستر دیجیتال است به همین دلیل یکی از اهداف این است  این افراد را با راهنمایی و مشاوره درست بتوانیم ضمن اینکه فعالیت های مثبت خود را در این عرصه ها ادامه دهند اشتغالزایی هم برای خود ایجاد کنند .


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/38032
اخبار مرتبط

نظرات شما