بازدید فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا(ص) از پروژه مترو قم/تلاش ویژه قرارگاه برای تسریع در راه‌اندازی مترو

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از بخش‌های مختلف پروژه کلان مترو قم بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از واحد خبر سازمان قطار شهری شهرداری قم، سردار هوش السادات، فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) از بخش‌های مختلف پروژه مترو قم بازدید و از نزدیک در جریان مسائل پروژه قرار گرفت.

پس‌ازاین بازدید که با حضور سرپرست سازمان قطار شهری قم انجام شد، طی جلسه مشترکی نیز مدیران مجموعه کارفرمایی و پیمانکار، راهکارهای تکمیل پروژه را مطابق برنامه زمان‌بندی مورد واکاوی قرار دادند.

محمدرضا انگشت باف ضمن تشکر از نگاه ویژه سردار هوش السادات به پروژه مترو قم، با تشریح کارهای باقیمانده و اولویت‌دار، خواستار پشتیبانی بیشتر از پروژه برای دستیابی به برنامه زمان‌بندی مصوب گردید.

سردار هوش السادات نیز با اشاره به جایگاه ویژه شهر مقدس قم به برکت وجود حرم کریمه اهل‌بیت(س) و میزبانی از چندین میلیون  زائر و مسافر در طول سال، تکمیل پروژه مترو را جزو طرح‌های دارای اولویت قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) دانسته و با برشمردن پیشرفت‌های قابل‌توجه در پروژه مترو قم طی یک سال گذشته، از وجود روحیه جهادی بین مجموعه همکاران تشکر نموده و اظهار امیدواری نمود که با راه‌اندازی بخشی از پروژه در سال جاری، مشکلات ترافیکی شهر قم، مرتفع گردد.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/38241
اخبار مرتبط

نظرات شما