استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

حاج قاسم بدحجاب را دختر خود می دانست و نگران پوشش او بود/مردم در اغتشاشات اخیر قدر حاج قاسم را دانستند

استاد دانشگاه با اشاره به اینکه بعد از حوادث اخیر مردم متوجه شدند سلیمانی چقدر قدر و قیمت دارد، حاج قاسم برای حفظ این وطن کیلومترها دورتر از مردم دفاع می کند و جانش را فدا می کند که مردم در امنیت باشند اما عده ای که مدعی آزادی هستند با برهم زدن آرامش شهر امنیت را از ما می گیرند گفت: حاج قاسم بدحجاب را دختر خود می دانست چون نگران پوشش او بود.

حسن غفاری فر کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: حاج قاسم فرزند جان نثار حضرت زهرا سلام الله علیها بود و به گفته خودش مادر را در  فکه در کوه های کردستان و در عملیات ها دید.

وی بیان داشت: گاهی بیان می شود چطور با این مشکلات اقتصادی مردم پای انقلاب هستند باید گفت مشکل اقتصادی و معیشتی تنها مختص ایران و این مشکلات چه بسا بدتر از ایران در کشور های جهان وجود داد مردم ما شاهد این مسائل هستند که جهان غربی که تحریم هم نیست چه مشکلات و چالش های اقتصادی دارد.


غفاری فر تصریح کرد: عموم مردم ایران با تفاوت میزان وفاداری به کشور ، دین و ارزش های انقلاب یک نقطه مشترک دارند و آن هم شعور بالا برای تفکیک بین تلاش برای بهتر شدن و بهینه سازی امکانات ملی و کنترل و مطالبه گری از مدیران با آنچه را داریم گران بها است.

استاد حوزه و دانشگاه عنوان داشت: طبق آیه قرآن در برخی از جنگ ها وقتی مسلمانان حمله می کردند قبل از اینکه مسلمانان وارد شهر شوند کفار پیشاپیش خانه های خود را تخریب می کردند ، اگر از صیاد شیرازی و دیگر سرداران زنده سپاه  صحبت می کردیم دشمنان می گفتند از خودشان تعریف می کنند اما در مورد  شخصیتی مانند سردار سلیمانی چند سال قبل از شهادت این سردار بزرگ اسلام پیش از اینکه رسانه ها و شخصیت های داخلی از ایشان صحبت کنند دشمنان از عظمت این سردار سپاه مطالب مختلفی منتشر می کردند.

کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: نام مبارک سردار در رسانه های جهانی و آمریکایی به نام ژنرال چند ستاره جا افتاده بود در عظمت سردار دشمن هم معترف بود وقتی مردم مشاهده می کنند چنین شخصیتی که این همه توانمندی داشت صادقانه، خالصانه و بی ریا و بدون هیچ سهمی برای خود و خانواده اش به ملت خدمت می کند و از حداقل امکانات متعارف یک ژنرال در سطح کشورهای متوسط هم بهره نمی برد عاشق این شخص می شوند.


وی تاکید کرد: مردم شیفته صفات انسانی حاج قاسم بودند، سردار سلیمانی همه مردم جهان را فارغ از دین  مذهب، زبان و نژاد دوست داشت و به آنها خدمت می کرد بارها مشاهده کردیم در کشورهای عراق و سوریه برای نجات مردمی که حتی مسلمان هم نبودند به میدان رفت.


استاد حوزه و دانشگاه اضافه کرد: در حالی خانواده حاج قاسم محجبه بودند و بالاترین پوشش اسلامی را داشت اما دلسوز و نگران دختری که هنوز به این نتیجه نرسیده بود که پوشش خود را حفظ کند هم بود، همه این صفات و کردار نیک دست به دست هم داد تا سلیمانی در سایه سار اهل بیت یک شخصیت تأثیرگذار و دلسوز جهانی دیده شود.


وی تصریح کرد: همه افرادی که به دنبال سلیمانی حرکت می کنند هر خوبی از جمله، صداقت، تقوا، دانش، شجاعت، معرفت، دینداری، تیزهوشی، دلسوزی و مردم داری و هر صفت نیک دیگر که میخواهند در او پیدا می کنند، به تعبیر یکی از علما شهدا شاید بسم الله الرحمن الرحیم وصیت نامه خود را فراموش کرده باشند اما هیچگاه دفاع از ولایت فقیه را فراموش نکردند، دفاع از ولایت فقیه را سلیمانی عملا اجرا کرد.

غفاری فر بیان داشت: یکی از علمای خراسان جنوبی آیت الله عبادی صحبتی داشتند به این مضمون که  دشمن با وحشی گری و بداخلاقی ها اینبار گوش مردم را نسبت به حق شنواتر کرد اکنون بعد از حوادث اخیر مردم متوجه شدند سلیمانی چقدر قدر و قیمت دارد، حاج قاسم برای حفظ این وطن کیلومترها دورتر از مردم دفاع می کند و جانش را فدا می کند که مردم در امنیت باشند اما عده ای که مدعی آزادی هستند با برهم زدن آرامش شهر امنیت را از ما می گیرند.

کارشناس مسائل سیاسی گفت: همه آنچه مردم با چشم مشاهده کردند باعث شد سردار سلیمانی تبدیل به یک اسطوره ماندگار شود و تبدیل به سیدالشهداء مقاومت در جهان بشریت شد.

انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/39017
اخبار مرتبط

نظرات شما