عین الاسد پاسخی کوتاه به آمریکا؛

بعد از عین‌الاسد اضمحلال آمریکا در منطقه شروع شد/عین الاسد نشان داد ایران از هیچ کشوری واهمه ندارد

حمله موشکی ایران به پایگاه نظامی آمریکا، آغازگر شمارش معکوس برای پایان هژمونی آمریکا بر جهان و افول سلطه او بود و این اتفاق، مردم دنیا را تشویق کرد تا به آمریکا نه بگویند و بدانند که هیمنه آمریکا توخالی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا،  در هیجدهم دی ماه سال 1398 یک اتفاق مهم توجه جهان را به خود جلب کرد؛ حمله موشکی جمهوری اسلامی ایران به پایگاه آمریکایی عین الاسد در استان الانبار عراق که یکی از بزرگترین و مهمترین پایگاه های نظامی آمریکا به شمار می رود. جمهوری اسلامی ایران این حمله کوبنده و مقتدرانه را در پاسخ به جنایت تروریستی دولت آمریکا و «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آن، یعنی در پاسخ به جنایت ترور سرداران شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همراهانش انجام داد و خسارت سنگینی را به نیروهای تروریستی آمریکا در عراق تحمیل کرد.
در این عملیات که عملیات «شهید سلیمانی» نام داشت، نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با پرتاب تعدادی موشک‌ بالستیک ، پایگاه عین‌الاسد در استان الانبار عراق و پایگاهی در اربیل را که محل استقرار نیروهای آمریکایی بودند، هدف قرار داد. این عملیات در ساعت ۱:۲۰ بامداد یعنی همان ساعت هدف قرار گرفتن خودروی شهید سلیمانی و همراهان او انجام شد.
عین الاسد نشان داد ایران از هیچ کشوری واهمه ندارد
این اولین حمله مستقیم پس از جنگ جهانی دوم به پایگاهی متعلق به ارتش تروریستی اشغالگر آمریکا بوده است و این موضوع نشان دهنده عظمت و اعتبار رهبری، ارتش و ملت جمهوری اسلامی و مؤید آن است که ایران از هیچ کشوری در جهان واهمه ای ندارد ، بلکه فقط از خدای متعال می ترسد.
این نشانه بزرگی است که از آغاز شمارش معکوس برای پایان هژمونی آمریکا بر جهان و افول سلطه تک قطبی از سوی کشور تروریست آمریکا خبر می دهد! حمله ایران کشورهای جهان را تشویق کرد که به آمریکا نه بگویند. این حادثه باعث تضعیف و کاهش اعتبار آمریکا در جهان شد.



نیروهای آمریکایی دیگر در منطقه احساس امنیت نخواهند کرد
 از همین رو مسعود اخوان فرد، کارشناس مسائل سیاسی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به حمله ایران به پایگاه نظامی آمریکا در عین الاسد، اظهار داشت: به تدریج آثار تلفات گسترده انسانی و تجهیزاتی آمریکا روشن خواهد شد که نشان دهند این است که آمریکا طاقت این گونه خسارات را ندارد و آن ادعای پوشالی آمریکای که همیشه خودش را به عنون ابر قدرت مطرح می‌کرد نیز به نمایش درخواهد آمد و افکار عمومی جهان متوجه خواهند شد که امریکا چیزی در چنته ندارد.
این کارشناس سیاسی افزود: همه مردم کشورهای منطقه باید تصمیم خودشان برای پایان دادن حضور و مداخله آمریکا در کشورشان را به نمایش بگذارند.
در رزو‌های آغازین پس از حمله موشکی ایران به پایگاه «عین الاسد»، مقامات آمریکا به خصوص «دونالد ترامپ»، «مایک پمپئو» و «مارک اسپر» مدعی بودند که در پی این حمله آسیبی به نظامیان تروریست آمریکا نرسیده است. دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از انجام این حمله، ابتدا ادعا کرد در حمله موشکی ایران به کسی هیچ آسیبی نرسیده، اما پس از افشای نخستین اخبار درباره شناسایی اولین گروه از نظامیان مصدوم مغزی یک هفته پس از این حملات، سعی کرد شدت جراحت این نظامیان را کم اهمیت جلوه دهد و گفت این افراد دچار "سردرد" شده اند و صدماتشان "جدی" نیست.
ولی علی رغم تلاش مقامات آمریکایی برای پنهانکاری در مورد تلفات حاصل از حمله موشکی به عین الاسد، به مرور مسئولان این کشور به صدمات جدی وارده بر سربازان آمریکایی در این پایگاه اذعان کردند و ابعاد جدیدی در این زمینه منتشر شد. اما آن چیزی که امروز کاملا مشخص است و به آن هم اشاره شده این می باشد که هنوز انتقام سخت رخ نداده است و اتفاقاتی که رخ داد گوشه ای از انتقام سخت می باشدو کسانی که منجر به شهادت حاج قاسم سلیمانی شدند باید منتظر انتقام باشند.
جوانان مقاومت در زمان و مکان مناسب انتقام خون سردار سلیمانی را خواهند گرفت

از همین رو احمد امیرآبادی فراهانی نماینده مردم قم در مجلس در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت: هیچ‌گاه سردار سلیمانی از دل، ذهن و قلب مردم خارج نخواهد شد و همیشه در دل ملت ایران باقی خواهد ماند و به‌عنوان یک سردار ملی و کسی که در سطح منطقه و جهان اسلام به فریاد ملت‌های مسلمان رسید آن هم در مقابل داعش و تروریست‌هایی که ساخته دست آمریکا و صهیونیست‌ها بودند.

وی ادامه داد: حمایت از جبهه مقاومت و حمایت از محور مقاومت خواسته همیشگی حاج قاسم سلیمانی بوده است باید در این بخش کوتاه نیاییم و  ان شاالله جوانان انقلابی این ملت به‌موقع انتقام خون سردار سلیمانی را بخصوص از شخص ترامپ خواهند گرفت.

حسین حیدری
انتهای پیام/



http://qomefarda.ir/39240
اخبار مرتبط

نظرات شما