وزیر کشور:

دولت برای حل مشکلات کشور در حال تلاش است/دشمن در اغتشاشات اخیر مفتضحانه شکست خورد

وزیر کشور با اشاره به اینکه نباید بگذاریم لشکر یاس و ناامیدی دشمن به دروغ در جامعه ما اثر بگذارد، گفت: دولت برای حل مشکلات کشور در حال تلاش است و برای این کار شب و روز و تعطیلات نمی شناسد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد وحیدی در مراسم افتتاح، بهره‌برداری و آغاز عملیات اجرایی ۲۱۸ پروژه شهری که عصر‌امروز در سالن همایش‌های شهرداری قم برگزار شد  با اشاره به اینکه خدا را شاکریم که برترین بانوی جهان هستی متعلق به امت اسلام است، اظهار داشت: در اسلام و مکتب اهل‌بیت(ع) بزرگترین مقام مربوط به مقام زن است و ما به خود می‌بالیم که دارای چنین مکتب غنی و بزرگی هستیم.
زن در غرب استفاده ابزاری می شود
وی ادامه داد: غربی‌ها و همه کسانی که از انسانیت بوی چندانی نبرده‌اند و به زن نگاه ابزاری و کالایی دارند می‌خواهند حقوق زنان را به ما بیاموزند درحالی که زن در مکتب اسلام شناخته شده و دارای ارزش است، این حرکت غربی‌ها طنز بزرگی است. آن‌ها کسانی هستند که زن را به بردگی کشیده و از آن استفاده ابزاری دارند اما در مکتب ما زن دارای مقام والایی است و ما این مقام را گرامی می‌داریم.
وزیر کشور با بیان اینکه دشمنان ما همان دشمنان اسلام و بشریت هستند، گفت: آن‌ها به دنبال سعادت انسان نیستند و این را می‌خواهند که کرامت را از انسان جدا کنند. حرکتی که آن‌ها در ایام اخیر انجام داده‌اند نشان دهنده تمدن غرب است.
نشریه فرانسوی نماد کشورهای وحشی است
وی ادامه داد: دشمنان فکر می‌کنند اگر افتضاح اخلاقی خود را نشان دهند و توهینی به یک شخصیت انجام دهند که در قلب میلیون‌ها مسلمان جا دارد؛ می‌توانند اندکی از شخصیت و بزرگی این انسان کم کنند، این نشریه که به مقام ولایت توهین کرده است، نماد کشور‌های وحشی است که ادعای تمدن می‌کنند. 
وحیدی اضافه کرد: ما خواهیم دید روز به روز عشق انسان‌های پاک و خداخواه نسبت به این شخصیت افزوده خواهد شد؛ این موضوع را نه تنها در ایران بلکه در نقاط مختلف جهان شاهد خواهیم بود. 
دشمن در اغتشاشات اخیر مفتضحانه شکست خورد
وزیر کشور با اشاره به اغتشاشات اخیر عنوان کرد: آنان در اغتشاشات اخیر با همه توان و نیرو وارد صحنه شدند تا بتوانند با استفاده از افراد فریب خورده ضربه‌ای به جمهوری اسلامی بزنند اما دیدیم که چطور شکست خوردند. 
وی خاطرنشان کرد: برخی از افرادی خائن به سزای اعمال و جنایت‌های خود رسیدند و برخی دیگر به اشتباه خود پی بردند و به دامان وطن برگشتند. 
وحیدی با تاکید بر اینکه امروز دشمنان ایران در محله فروپاشی و افول هستند، تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران با قدرت، بدون واهمه و با توسل به خون پاک شهدای عزیز جلو خواهد رفت و پروژه‌هایی که امروز در شهرهای مختلف کشور افتتاح می‌شود نشان دهنده این است که نظام ما با قدرت جلو می رود و نخواهد ایستاد. 
وی ابراز داشت: اگر دشمنان فکر می‌کنند می‌توانند حرکت جمهوری اسلامی را متوقف کنند باید به آن‌ها بگویم زهی خیال باطل؛ این کشور با تمام ارکان خود به جلو حرکت خواهد کرد. 
وزیر کشور گفت: قم به عنوان مرکز انقلاب باید به بهترین و پیشرفته‌ترین استان تبدیل شود و هر تلاشی که در این مسیر لازم است باید انجام گیرد. مسئله‌ این است که قم به عنوان قلب تپنده انقلاب است و همه ما باید با تمام توان و تلاش به‌دنبال حل مسائل و مشکلات قم باشیم.

دولت برای حل مشکلات کشور در حال تلاش است
وی ادامه داد: همه تلاش رئیس جمهور و هیئت دولت این است که مشکلات کشور یکی پس از دیگری حل شود و در همین یک سال و چند ماه دولت سیزدهم توانست اقدامات بزرگی انجام دهد. البته امروز مشکلات معیشتی و اقتصادی وجود دارد و کسی این موضوع را کتمان نمی‌کند اما باید بدانیم که با وجود همه سنگ‌اندازی‌ها نگذاشتیم چرخه کشور خاموش و بدون حرکت باشد و با همه موانع موجود کشور را رو به جلو حرکت دادیم.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/39289
اخبار مرتبط

نظرات شما