وزیر کشور در دیدار آیت‌الله نوری همدانی :

سپاه نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است/دشمن در اغتشاشات اخیر شکست خورد

وزیر کشور با اشاره به تلاش دولت برای کاهش نرخ تورم و اشتغال‌زایی در کشور، گفت: دشمن با تمام ظرفیت برای آسیب‌زدن به‌نظام و مردم وارد شد و در پی شکست از این اغتشاشات، به توطئه‌های بین‌المللی همچون اخراج ایران از کمیسیون مقام زن و تلاش اروپا برای قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی روی آورده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، احمد وحیدی امروز  در سفری یک‌روزه به قم، در دیدار با آیت‌الله نوری همدانی با ارائه گزارشی از اقدامات و فعالیت‌های دولت سیزدهم و وزارت کشور، اظهار داشت: دولت تمام تلاش خود را برای اشتغال‌زایی و کاهش تورم به کار گرفته است.
وی افزود: مسئله اصلی اشتغال‌زایی در کشور است و یکی از برنامه‌های جدی دولت در یک سال گذشته، احیای چهارهزار و ۵۰۰ واحد اقتصادی راکد بوده است.
وزیر کشور با اشاره به اینکه برای بهبود وضعیت اقتصادی مردم، چاره‌ای جز سرمایه‌گذاری و اشتغال‌زایی نداریم، گفت: با آنکه دولت تمام تلاش خود را به کار گرفته است؛ اما نیازمند حضور گسترده بخش خصوصی در حوزه سرمایه‌گذاری هستیم.
وی اضافه کرد: همچنین مردمی را که منابع مالی در اختیار دارند، تشویق می‌کنیم در این بخش مشارکت داشته باشند و دولت هم می‌کوشد همه موانع را برای جذب سرمایه‌گذاری برطرف سازد.
وحیدی در ادامه این دیدار با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی خاطرنشان کرد: رژیم صهیونیستی که در داخل سرزمین‌های اشغالی به کودکشی و تخریب منازل فلسطینی‌ها  مشغول است، در عرصه بین‌المللی به شکل کم‌سابقه‌ای منزوی شده است و جریان‌های مقاومت در داخل و خارج فلسطین، اقدامات خوبی را برای خنثی‌کردن توطئه‌های این رژیم به کار بسته‌اند.
وزیر کشور همچنین به بحث اغتشاشات اخیر در کشور اشاره کرد و افزود: دشمن با تمام ظرفیت برای آسیب‌زدن به‌نظام و مردم وارد شد و در پی شکست از این اغتشاشات، به توطئه‌های بین‌المللی همچون اخراج ایران از کمسیون مقام زن و تلاش اروپا برای قراردادن سپاه در لیست گروه‌های تروریستی روی آورده است.
وی تأکید کرد: سپاه مقتدر با هدایت شهید سلیمانی، نماد مبارزه با تروریست‌های تکفیری است.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/39449
اخبار مرتبط

نظرات شما