هفتمین سالگرد شهدای آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا در قم برگزار شد+ تصاویر

هفتمین سالگرد شهدای آزادسازی شهرک‌های شیعه نشین نبل و الزهرا به حضور خانواده شهدا و رزمندگان جبهه مقاومت در قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، یادواره شهدای آزادسازی شهرک‌های شیعه‌نشین نبل و الزهرا شامگاه ۸ بهمن با حضور خانواده شهدا و رزمندگان مدافع حرم در سالن همایش‌های مدرسه عالی امام خمینی (ره) برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین ماندگاری در مراسم سالگرد شهدای نبل و الزهرا اظهار داشت: اولین راه برای رسیدن به زندگی مجاهدانه پیروی از  ولایت‌فقیه است، دومین راه زندگی مجاهدانه غفلت نکردن از فرصت‌ها است، بیشتر شهدا سنشان کمتر از ۳۰ سال بود.

وی گفت: زندگی مجاهدانه یعنی دویدن حداکثری و خسته نشدن ، به همین خاطر شهدا می‌گفتند استراحت بماند بعد از شهادت، حاج قاسم برای رسیدن به این زندگی مجاهدانه در همه عرصه‌ها جنگید از دفاع مقدس تا دفاع از حرم حضور داشت.


ماندگاری افزود: پیام جانبازان و آزادگان در دیدار بار رهبری بارها این بوده است که اگر جنگی شود بازهم حاضر هستند در میدان حاضر شوند چون می‌دانند فرصت کم است و مشتری جان آن‌ها خداوند است.

خطیب حوزه ادامه داد: ویژگی سوم زندگی مجاهدانه مقاومت است، ساکنان شهرک‌های شیعه‌نشین نبل و الزهرا ۳ سال در محاصره بودند و فهمیدند این مسیر نیاز به مقاومت و استقامت دارد.

ماندگاری ادامه داد: امام خمینی(ره)  وعده داد کمونیست برچیده خواهد برچیدن شد وعده داد صدام نابود خواهد شد نابود شد همچنین امام وعده داده آمریکا و اسراییل نابود می‌شود و این هم محقق خواهد شد.

خطیب حوزه تصریح کرد: کسی که اهل مراقبت باشد به زندگی مجاهدانه می‌رسد، شهدا اهل مراقبت بودند و تمام تلاششان این بود از خیمه ولایت خارج نشوند بسیاری از بزرگان مراقبت نکردند و منحرف شدند افرادی که مراقبت کردند شهید شدند.
همچنین گنجعلی فرمانده سابق لشکر ۱۷ علی بن ابی‌طالب علیه و از فرماندهان جبهه مقاومت به خاطره گویی از نحوه آزادسازی مناطق نبل و الزهرا و دیگر مناطق در جبهه مقاومت پرداخت.
گالری عکس
http://qomefarda.ir/39694
اخبار مرتبط

نظرات شما