جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی:

عملیات روانی دشمن بر شکستن فضای معنوی خانواده متمرکز شده است

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام عملیات فضای مجازی بر شکستن فضای معنوی خانواده متمرکز شده است، گفت: باید با اخلاق و انس بین اعضای خانواده به تقویت بنیان این نهاد مقدس همت گذاشت.

حجت الاسلام والمسلمین حسین طیبی در حاشیه آیین تودیع و معارفه جانشین دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان قم، در گفتگو با خبرنگار قم فردا با اشاره به آیه ۱۵ سوره مبارکه سبا، افزود: این آیه به وضوح حاکی از این است که اگر انسان شاکر نعمت هایی مانند خانواده نباشد خداوند متعال ممکن است آن نعمت را از وی دریغ کند.
وی حفظ و تقویت بنیان خانواده را از مصادیق این آیه شریفه یاد کرد و خاطرنشان ساخت: انس، اخلاق، ادب، محبت و انسانیت از آثار و ویژگی های بنیان گرم خانواده است که امروز دشمن در قالب برنامه‌ها و روش های مختلف در حال ضربه زدن به آن هستند.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: اگر بنیان خانواده دچار رخنه و تزلزل شود، محبت، مهر و صفایی که باید در خانه جریان داشته باشد به بیرون از فضای معنوی خانواده منتقل شده و هرزگی و بی حیایی در جامعه توسعه می یابد.
طیبی‌فر با بیان اینکه تجربه کشورهای دیگر این نکته را اثبات می‌کند که در صورت شکستن بنیان خانواده چیزی از اخلاق و معنویت باقی نمی‌ماند، اضافه کرد: تمام تلاش امروز دشمن بر شکستن سد استوار خانواده است تا با شکستن آن، اهداف و ارزش‌های ویرانگر خود را به نسل جوان و جامعه اسلامی تحمیل نماید.
جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه تمام عملیات فضای مجازی بر شکستن فضای معنوی خانواده متمرکز شده است، اظهار داشت: همه مردم باید تلاش کنند با اخلاق، انس، محبت، طهارت نفس و رزق سد و بنیان خانواده را حفظ کنند تا با ارتقای نهاد خانواده شاهد شکل‌گیری شهر، کشور و در نهایت دنیای پاکیزه با ظهور منجی عالم بشریت باشیم.
وی با تاکید دوباره بر ضرورت مراقبت از سد و بنیان محکم و نجات بخش خانواده، گفت: اگر این بنیان دچار تزلزل و فروپاشی شود، چیزی جز ویرانی و تباهی بر جای نخواهد گذاشت.
وی در ادامه از بسیج اساتید بعنوان یکی از مجموعه‌های اثرگذار سپاه پاسداران یاد کرد و بیان داشت: دشمن بخوبی می داند که اساتید و نخبگان در شکل‌گیری انقلاب و همراه کردن مردم نقش بسزایی داشته و امروز در تلاش است تا از این ناحیه بر ضد اهداف و ارزش‌های انقلاب اسلامی اقدام کند و به همین منظور به هر اندازه که در بسیج اساتید فعالیت شود، جا دارد.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40583
اخبار مرتبط

نظرات شما