مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم:

مشکلی در تأمین آب موردنیاز زائران میلیونی جمکران نداریم/توزیع ۱۰۰ هزار بطری آب‌معدنی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به توزیع ۱۰۰ هزار بطری آب‌معدنی بین زائران مسجد مقدس جمکران، گفت: طبق تمهیدات در نظر گرفته شده هیچ‌گونه مشکلی در تأمین آب موردنیاز زائران میلیونی جمکران نخواهیم داشت.

حسن بختیاری در گفتگو با خبرنگار  پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به‌ویژه میلاد باسعادت حضرت صاحب‌الزمان (عج)، از آمادگی کامل شرکت آب و فاضلاب استان قم برای تأمین آب جمکران و بلوار پیامبر اعظم (ص) در نیمه شعبان خبر داد و اظهار داشت: تمهیدات لازم برای تأمین آب شرب و بهداشتی زائران مسجد مقدس جمکران در نظر گرفته شده است.
وی ادامه داد: برای آب‌رسانی به موکب‌های برپاشده در مسیر بلوار پیامبر اعظم از ۵ تانکر سیار استفاده خواهد شد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قم با اشاره به استقرار ۱۷ تانکر ثابت در مسیر، گفت: باتوجه‌به اهمیت آبرسانی به موکب‌ها، علاوه بر آبرسانی سیار، شبکه آب فضای سبز شهری در بلوار پیامبر اعظم (ص) نیز به شبکه آب شهری متصل شده تا موکب‌ها در تأمین آب با مشکلی مواجه نشوند.
وی اضافه کرد: علاوه بر استقرار تانکرهای آب در مسیر، با مساعدت وزارت نیرو و به همت شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان ۱۰۰ هزار بطری آب‌معدنی در اختیار شرکت آب و فاضلاب استان قم قرار گرفته است که بین زائران میلیونی مسجد مقدس جمکران توزیع خواهد شد.
مهندس بختیاری با اشاره به حساسیت‌های موجود به ویژه در بحث آبرسانی، تاکید کرد: امسال آبگیری تانکرهای آبرسانی از مبدأ کاملاً با نظارت مرکز بهداشت انجام می‌شود و کارشناسان این مرکز ضمن نمونه‌برداری و کنترل دقیق، درب تانکرها را پس از آبگیری پلمب می‌کنند.
وی ابراز داشت: اکیپ‌های امداد و حوادث آب در محدوده مسجد مقدس جمکران در شب و روز نیمه شعبان مستقر خواهند بود؛ این اکیپ‌ها به همراه تجهیزات موردنیاز، آمادگی لازم را برای برطرف کردن هرگونه مشکلی احتمالی در زمینه تأمین آب و دفع فاضلاب دارند.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/40639
اخبار مرتبط

نظرات شما