مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی قم در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

حال آتش‌نشان مصدوم قمی مساعد است/ بیشترین حوادث چهارشنبه آخر سال در مناطق ۲،۶ و ۴ رخ داد

سخنگوی سازمان آتش نشانی قم با اشاره به اینکه بیشترین عملیات‌های شب گذشته در مناطق ۲،۶ و ۴ انجام شد گفت: یکی از مأموران آتش نشانی حین انجام وظیفه از ناحیه پا مصدوم شد که شب گذشته درمان شد و حال وی مساعد است.

سید محمد سجادی مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، اظهار داشت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم مانند سال‌های گذشته در شب چهارشنبه آخر سال به صورت آماده باش کامل برای امداد رسانی و خدمات ایمنی در سطح شهر قم حاضر بودند.

وی بیان داشت: ۱۰۰ واحد آتش نشانی در قالب ۲۴ ایستگاه عملیاتی در آماده باش کامل بودند، علاوه بر این در ۸ نقطه از شهر واحد‌های آتش نشانی مستقر بودند.

سجادی افزود: شب گذشته ۹۳ عملیات توسط مأموران آتش نشانی در قم انجام شد و بیش از هزار تماس با سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم برقرار شد.

مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم ادامه داد: در این عملیات‌ها متأسفانه دو خودروی آتش نشانی توسط عده‌ای مورد حمله قرار گرفت و دچار آسیب شدند همچنین یکی از مأموران آتش نشانی حین انجام وظیفه از ناحیه پا مصدوم شد که شب گذشته درمان شد و حال وی مساعد است.

وی در پاسخ به این سؤال که بیشترین عملیات‌های شب گذشته در کدام مناطق بود؟ گفت: بیشترین عملیات‌های ما در مناطق ۲، ۶ و ۴ صورت گرفت.

سجادی گفت: در خیابان بعثت هم حدود ساعت ۱۷ روز گذشته یک انفجار در منزل رخ داد که سه نفر دچار سوختگی شدند که واحد‌های آتش نشانی بلافاصله وارد شدند و آتش سوزی را اطفاء کرده و‌ مصدومان را تحویل اورژانس دادند.

گفتگو از مرضیه مهدیلو 

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/40854
اخبار مرتبط

نظرات شما