۳۰۰ مدرسه در قم آماده اسکان مسافران نوروزی است

رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش‌وپرورش قم گفت: ۳۰۰ واحد آموزشی با ظرفیت سه هزار کلاس درس در این استان تجهیز شده و آماده اسکان مسافران نوروزی فرهنگی و غیرفرهنگی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، حمیدرضا قذاقی افزود: طرح اسکان نوروزی در مدارس استان قم از ۲۴ اسفندماه جاری آغاز شده و تا ۱۲ فروردین‌ماه سال آینده ادامه خواهد داشت.

وی اضافه کرد: کلاس‌های مدارس در سه گروه تقسیم‌بندی شده که کلاس‌های گروه «الف» دارای فرش،‌ یخچال و تلویزیون، کلاس‌های گروه «ب» علاوه بر فرش در هر کلاس، دارای یخچال مشترک و کلاس‌های گروه «ج» نیز دارای فرش است.

به گفته وی، هزینه اسکان فرهنگیان در کلاس‌های «الف» روزانه ۱۰۰ هزار تومان، کلاس‌های «ب» ۸۰ هزار تومان و کلاس‌های «ج» نیز کمی پایین‌تر است.

قذاقی با بیان این‌که روزانه بین ۱۵ تا ۲۰ هزار نفر ظرفیت اسکان در مدارس قم وجود دارد، خاطرنشان کرد: در تعطیلات نوروز سال ۱۴۰۰، ۱۲۰ هزار نفر روز و تعطیلات تابستان امسال نیز ۵۲ هزار نفر روز اسکان داده شدند که بیشتر از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی بودند.

وی با بیان این‌که در اجرای طرح اسکان نوروزی مدارس، ۴۴۰ نفر خدمت‌رسانی می‌کنند، افزود: ثبت‌نام در چهار ستاد داخل شهر و ۲ ستاد در شهرستان جعفرآباد و بخش دستجرد انجام می‌شود.

وی ادامه داد: ثبت‌نام ناحیه یک در مدرسه شاهد جوادالائمه واقع در خیابان جوادالائمه، بین کوچه ۲۳ و ۲۵، ناحیه ۲ در مدرسه حضرت رقیه(س) واقع در خیابان ایستگاه راه‌آهن، ناحیه سه در مدرسه امام حسن مجتبی(ع) واقع در میدان آزادگان، بلوار عابدی، روبروی دادگستری و ناحیه چهار در دبیرستان شاهد معرفت واقع در میدان ارتش، خیابان ساحلی صورت می‌گیرد.


انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/40918
اخبار مرتبط

نظرات شما