بهره برداری از جایگاه سوخت جدید استان قم در بلوار جمهوری اسلامی

مدیر عامل شرکت نفت استان قم گفت:هشتادو هفتمین جایگاه سوخت استان قم به صورت تک سکو و با مشارکت بخش خصوصی و شهرداری قم در بلوار جمهوری اسلامی احداث شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، محمد رضا حصیری با اشاره به اینکه احداث این جایگاه از مطالبات مردم بودگفت: این جایگاه در نقطه بسیار حساس و پر ترافیک بلوارجمهوری راه اندازی شده است.

وی افزود: برای سال آینده نیز در بلوار مرجعیت، شهرک قدس و بلوار پیامبر اعظم تا نیمه اول سال آینده جایگاه سوخت سی ان جی و مایع احداث خواهد شد.

وی با اشاره به افزایش مسافرت‌ها و همچنین قرار گرفتن قم در شاهراه ۱۷ استان کشور از زده شدن رکورد بالاترین مصرف در روز گذشته خبر داد و افزود:دیروز در اقدامی نادر مصرف سوخت استان قم بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته که علی‌رغم نبود زیرساخت‌ها، اما با تلاش شبانه روزی همکاران توانستیم بدون وقفه‌ای عرضه سوخت را در جایگاه‌ها انجام دهیم.

مدیر شرکت نفت استان یادآور شد برای ایام نوروز نیز همه پیش بینی‌ها و برنامه ریزی‌ها صورت گرفته و قول می‌دهیم که هیچ مشکلی در عرضه سوخت نداشته باشیم و جایگاه‌ها بدون وقفه کار سوخت رسانی به مسافران نوروزی را انجام دهند.

حصیری از مسافران و شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلفات در کم فروشی و یا گران فروشی بنزین گزارش‌های خود را به سامانه‌های نظارت و بازرسی شرکت نفت که در روی نازل‌ها و تلمبه خانه‌های جایگاه سوخت در ج شده است اطلاع دهند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/40953
اخبار مرتبط

نظرات شما