رئیس پلیس راه استان قم در گفتگو با قم فردا مطرح کرد؛

ترافیک پر حجم و نیمه سنگین در جاده‌های قم

رئیس پلیس راه استان قم گفت: کلیه محورهای اصلی استان قم از جمله آزاد راه تهران_ قم، قم_کاشان، قم_اراک پرحجم است و محورهای فرعی نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

سرهنگ مختار پناهی رئیس پلیس راه استان قم در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به افزایش حجم ترددهای جاده‌ای استان قم با آغاز تعطیلات نوروزی نسبت به سال گذشته اظهار داشت: کلیه محورهای اصلی استان قم از جمله آزاد راه تهران_ قم، قم_کاشان، قم_اراک پرحجم است و محورهای فرعی نیز شاهد ترافیک نیمه سنگین است.

پناهی عنوان داشت: از تاریخ ۲۴ اسفند سال ۱۴۰۱ که تعطیلات نوروزی آغاز شده است متاسفأنه سه نفر از هموطنان در جاده‌های منتهی به قم در تصادفات فوت کردند.


وی اضافه کرد: یک مورد فوتی در کیلومتر ۶۰  آزاد راه قم_گرمسار رخ داد که یک خودروی سواری دنا از جاده منحرف شده و با یک دستگاه کامیون برخورد کرده و در همان لحظه فوت می‌کند.


رئیس پلیس راه استان قم ادامه داد: همچنین یک دستگاه وانت نیسان در اتوبان قم _تهران دچار نقص فنی شده و در لاین عبور متوقف می‌شود که متأسفانه یک دستگاه خودرو با وی برخورد می‌کند و جان خود را از دست می‌دهد.

پناهی خاطر نشان کرد: ۴۴ نفر از هموطنانمان از ابتدای تعطیلات در جاده‌های قم مجروح شدند، بیشترین علت این تصادفات خروج از جاده و خطای انسانی است از رانندگان درخواست می‌کنیم فاصله طولی را رعایت کنند و توجه کافی به جلو داشته باشند و از سرعت و سبقت‌های غیرمجاز و عجله در رانندگی پرهیز کنند.

وی تأکید کرد: اگر خودروی دچار نقص فنی در جاده شد از شانه خاکی جاده خارج شده و در پارکینگ‌های جاده‌ای در نظر گرفته شده و مراکز خدماتی و رفاهی جاده‌ای متوقف شوند.

رئیس پلیس راه استان قم در پایان گفت: با رعایت قوانین ان شاالله شاهد هیچگونه تصادفات جاده‌ای نباشیم.

گفتگو از مرضیه مهدیلو

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/40961
اخبار مرتبط

نظرات شما