در گفتگو با قم فردا مطرح شد؛

نظافت مکانیزه اتوبوس‌های شرکت واحد قم

مدیرعامل شرکت اتوبوس‌رانی قم گفت: هر شب تا صبح روز بعد که اتوبوس‌ها در پارکینگ متوقف هستند چهار نیروی خدماتی تمام اتوبوس‌ها را بازدید و نظافت درون آن را انجام می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، معضل قدیمی بودن اتوبوس‌های درون‌شهری قم همواره موردانتقاد شهروندان بود از طرفی بسیاری از مردم از عدم نظافت و کثیفی اتوبوس‌ها گلایه داشتند.


علی نیک مدیرعامل شرکت اتوبوس‌رانی شهر قم در این زمینه در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: به‌صورت مرتب نظافت بیرون اتوبوس‌ها توسط دستگاه مکانیزه باس واش هر شب انجام می‌شود.


وی افزود: ضمناً هر شب تا صبح روز بعد که اتوبوس‌ها در پارکینگ متوقف هستند چهار نیروی خدماتی تمام اتوبوس‌ها را بازدید و نظافت درون آن را انجام می‌دهند.
مدیرعامل شرکت اتوبوس‌رانی شهر قم ادامه داد: ولیکن در طول روز به خاطر عدم رعایت تعداد اندکی از مسافران مجدداً نظافت خودروها به هم می‌ریزد بااین‌حال به رانندگان توصیه خواهد شد در پایان هر سرویس زباله‌های درشت را جمع‌آوری کنند.
نیک عنوان داشت: ضمن تشکر از تذکر شهروندان عزیز از مسافران گرامی تقاضا داریم نظافت که از توصیه ائمه اطهار و دین اسلام است رعایت نمایند.


انتهای پیام/170


http://qomefarda.ir/41782
اخبار مرتبط

نظرات شما