معاون هماهنگ‌کننده سپاه قم:

نمایشگاه توانمندی‌های نیروی هوافضا سپاه در قم برپا می‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه امام علی بن ابی‌طالب(ع) گفت: به مناسبت ایام غرورآمیز سالگرد فتح خرمشهر نمایشگاه دستاوردهای نیروی هوافضا در شهر قم برپا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، امیر جعفری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: این نمایشگاه همه‌روزه از ۲۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد در دو سانس صبح و بعداز‌ظهر برپا خواهد بود.

وی اضافه کرد: این نمایشگاه در نوبت صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها نیز از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۲۱:۰۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود؛ از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ نمایشگاه برای اقامه نماز تعطیل می‌شود.

جعفری اظهار کرد: همه گروه‌های بیش از ۱۰ نفر می‌توانند در نوبت صبح و هم در نوبت بعدازظهر از نمایشگاه بازدید کنند که لازم است زمان بازدید خود را از قبل با تلفن ۰۹۰۴۶۰۹۳۳۲۳ هماهنگ نمایند.

وی ادامه داد: انفرادی و خانوادگی فقط در نوبت بعدازظهر امکان‌پذیر است که برای این مورد نیز لازم است هر نفر یک‌بار در آدرس https://b۲n.ir/n۶۹۳۸۵ ثبت‌نام نماید.

جعفری بابیان اینکه هر سانس بازدید ۳۰ دقیقه می‌باشد، گفت: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه به باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس در میدان مفید جنب بلوار شهید مغنیه مراجعه نمایند.

 



انتهای پیام/


منبع: به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، امیر جعفری در گفت‌وگویی خبری اظهار کرد: این نمایشگاه همه‌روزه از ۲۰ اردیبهشت تا ۵ خرداد در دو سانس صبح و بعداز‌ظهر برپا خواهد بود. وی اضافه کرد: این نمایشگاه در نوبت صبح از ساعت ۸:۰۰ تا ۱۲:۰۰ و بعدازظهرها نیز از ساعت ۱۳:۳۰ تا ۲۱:۰۰ پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود؛ از ساعت ۱۸ و ۳۰ تا ۲۰ نمایشگاه برای اقامه نماز تعطیل می‌شود. جعفری اظهار کرد: همه گروه‌های بیش از ۱۰ نفر می‌توانند در نوبت صبح و هم در نوبت بعدازظهر از نمایشگاه بازدید کنند که لازم است زمان بازدید خود را از قبل با تلفن ۰۹۰۴۶۰۹۳۳۲۳ هماهنگ نمایند. وی ادامه داد: انفرادی و خانوادگی فقط در نوبت بعدازظهر امکان‌پذیر است که برای این مورد نیز لازم است هر نفر یک‌بار در آدرس https://b۲n.ir/n۶۹۳۸۵ ثبت‌نام نماید. جعفری بابیان اینکه هر سانس بازدید ۳۰ دقیقه می‌باشد، گفت: علاقه‌مندان جهت بازدید از این نمایشگاه به باغ‌موزه انقلاب و دفاع مقدس در میدان مفید جنب بلوار شهید مغنیه مراجعه نمایند
http://qomefarda.ir/41978
اخبار مرتبط

نظرات شما