مدیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم:

۲۰ هزار نفر شغل در قم ایجادشده است

مدیر تعاون کار و رفاه اجتماعی استان قم با اشاره به اینکه سال گذشته حدود ۲۰ هزار نفر شغل ایجادشده است گفت: این مشاغل  اعم از مشاغل خانگی، بانوان سرپرست خانوار، زنان و مادران فداکار که در عرصه اشتغال ورود کردند،همچنین این مشاغل در کارگاه‌های ، کارخانه‌ها و اصناف ایجاد شدند.

وحید وزیری راد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا اظهار داشت: سال گذشته حدود ۲۰ هزار نفر شغل ایجادشده است این مشاغل  اعم از مشاغل خانگی، بانوان سرپرست خانوار، زنان و مادران فداکار که در عرصه اشتغال ورود کردند،همچنین این مشاغل در کارگاه‌های ، کارخانه‌ها و اصناف ایجاد شدند.
وی گفت: با پرداخت تسهیلات ۸۰۰ میلیارد تومانی تبصره ۱۸ و ۲۲۷ میلیارد تومانی تبصره ۱۶ و ۶۲ میلیارد تومانی مشاغل خانگی این مشاغل ایجادشده است.
وزیری راد ادامه داد: با توسعه صنعتی،  توسعه اشتغال و زیرساخت‌های فرهنگی که ایجاد شد مشاغل ما در سبدهای مختلف توانست عدد ۲۰ هزار نفر پوشش دهد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قم تصریح کرد: این ایجاد اشتغال ۲۰ هزارنفری جدای از خدمات اشتغال ازجمله آموزش فنی حرفه‌ای و یا ارتقاء مشاغل است که اگر این‌ها را هم حساب کنیم حدود ۲۵ هزار فرصت شغل ایجادشده است.
وی افزود: استان قم همواره جزء استان‌های پیشتاز در ایجاد اشتغال بوده است و درگذشته نیز برای این مسئله تقدیر شده است و این کار تداوم دارد، استان قم در فرهنگ کار همواره رتبه یک را کسب کرده است.
وزیری راد تصریح کرد: در حوزه توسعه شغلی و فرصت‌آفرینی اشتغال جز سه استان برتر بودیم، در بحث هماهنگی دستگاه‌های تابعه و مبارزه با فساد برای اولین بار رتبه یک کشوری را کسب کردیم.
وی بیان داشت: برای تداوم این موفقیت‌ها پاسخ به مطالبه گری مردم را در پیش داریم و در درجه اول شفافیت و فرآیند سازی انجام کار و سامانه محور بودن را توسعه‌خواهیم داد.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/42088
اخبار مرتبط

نظرات شما