ابراهیم اسدی:

آقای مورایس! به جای پرسپولیس در مورد «اخراج تمیروف» صحبت کنید

پیشکسوت پرسپولیس از کُری‌خوانی و مصاحبه‌های سرمربی و بازیکن تیم سپاهان اصفهان شاکی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، تیم پرسپولیس موفق شد در یک دیدار برتر با نتیجه ۴ برصفر تیم گل گهر سیرجان را پشت سر گذاشته و یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک‌تر شود. سپاهان اصفهان رقیب اصلی پرسپولیس نیز ۵ گل در حالی به پیکان زد که تیم مجتبی حسینی از اواخر نیمه اول ده نفره شده بود و ...

پیش از این دیدار ژوزه مورایس در نشست خبری قبل بازی به پرسپولیس طعنه زد و پس از پایان این مسابقه نیز امید نورافکن حرف‌هایی زد که واکنش ابراهیم اسدی را به دنبال داشت.

کاپیتان سابق پرسپولیس در این رابطه می‌گوید: واقعا بعضی صحبت‌ها را که می‌شنویم خنده‌دار است. سرمربی پرتغالی سپاهان که ظاهرا دستیار ژوزه مورینیو بوده به جای صحبت‌های فنی پیش از بازی می‌آید و علیه پرسپولیس حرف می‌زند و متلک می‌اندازد که برای تیمش مثل بعضی تیم‌ها پنالتی نمی‌گیرند و مجتبی حسینی دستیار یحیی گل‌محمدی  بوده است. آیا این موضوع ایرادی دارد؟

او ادامه می‌دهد: سوال من این است که آقای مورایس چرا به جای پرسپولیس در مورد اخراج خنده‌دار شرزود تمیروف صحبت نمی‌کنید! من مصاحبه مجتبی حسینی با شبکه سوم سیما را شنیدم که به‌حق بسیار ناراحت و دلخور بود. همه دیدند چه قضاوتی در بازی سپاهان اصفهان و پیکان انجام شد و چه تیمی متضرر شد. طفلکی سرمربی پیکان مظلومانه از مصاحبه پیش از بازی ژوزه مورایس ناراحت بود و از داوری هم گله‌مند که قطعا دستش به جایی بند نیست.

زننده گل قهرمانی پرسپولیس در لیگ اول حرفه‌ای کشور درخصوص مصاحبه عجیب امید نورافکن یادآور می‌شود: من نباید در مورد او صحبت کنم و به نظرم بهترین جواب را محمدحسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر داد. متأسفانه در فوتبال ایران وقتی شما برنده نمی‌شوید یا این‌که نمی‌توانید به عنوان قهرمانی برسید شروع به جرزنی و بهانه‌جویی می‌کنید. در زمین حریف پرسپولیس نمی‌شوند و بحث‌هایی را پیش می‌کشند که با این فوتبال درخشان پرسپولیس اصلا جوابی به آن ندهیم بهتر است.

ابراهیم اسدی خاطرنشان می‌کند: خدا را شکر بازی پرسپولیس برابر تیم پرقدرت و پرمهره گل‌گهر سیرجان پخش مستقیم شد و همه آن را دیدند. این تیم ۴ گل زد و شاید ۴ گل دیگر هم نزد و نمایشی ارائه داد که در فوتبال ایران بی‌نظیر بود. هیچ تیم، سرمربی یا بازیکنی نمی‌تواند عملکرد و قهرمانی این پرسپولیس را زیر سوال ببرد. پرسپولیس فوتبال بازی می‌کند و از لحاظ مالکیت توپ و در فاز دفاعی بهترین است و جای هیچ بحثی باقی نمی‌گذارد. این تیم با قدرت و شایستگی بازی‌های خودش را می‌برد و اصلا نیازی به کمک خاصی ندارد و روی پای خودش ایستاده است. پرسپولیس تیمی مردمی است که بودجه تمام‌نشدنی و ریخت و پاش برخی تیم‌ها را ندارد اما تا دلتان بخواهد تکرار می‌کنم مردمی است. پرسپولیس تیم شریفی است و بهتر است دوستان مراقب مصاحبه‌های خود باشند.

هافبک سال‌های نه‌چندان دور پرسپولیس به درخشش مهدی ترابی نیز اشاره کرده و تصریح می‌کند: خط میانی پرسپولیس در دیدار برابر گل گهر سیرجان فوق‌العاده ظاهر شد. مهدی ترابی هم نمایش بی‌نقص یا بهترین بازی ممکن را انجام داد و توانست سه گل هم بزند. بقیه هافبک‌ها هم خوب بودند و فوتبال خود را در میانه میدان به تیم حریف دیکته کردند. البته همه بچه‌ها خوب بودند و از درون دروازه تا خط دفاع و میانی و عیسی آل‌کثیر عالی بودند و در این پیروزی پُرگل تأثیرگذار بودند.

ابراهیم اسدی در پایان به نکته دیگری اشاره کرده و می‌گوید: گل گهر را شکست دادیم، ۴ گل زدیم و این برای من و همه پرسپولیسی‌ها و هواداران فوق‌العاده است اما پایان کار نیست. هنوز یک بازی بسیار مهم در قائم شهر باقی مانده و بازی دشواری با نساجی پیش روی بچه‌هاست. البته نه باید نساجی را خیلی بزرگ کرد و نه دست کم گرفت. به نساجی باید به اندازه خودش پرداخته شود و اگر بازیکنان پرسپولیس همین نمایش اخیر خود برابر گل گهر سیرجان را مقابل نساجی ارائه دهند من فکر می‌کنم برنده از زمین خارج شده و جشن قهرمانی در قائم‌شهر برگزارخواهد شد. پرسپولیس لیاقت و شایستگی رسیدن به این عنوان را دارد و انشالله به آن هم خواهد رسید.




انتهای پیام/


منبع:خبرورزشی
http://qomefarda.ir/42120
اخبار مرتبط

نظرات شما