مدیرکل راه و شهرسازی استان:

مالکان و مستأجران قمی کد رهگیری رایگان دریافت کنند

مدیرکل راه و شهرسازی استان گفت: مالکان و مستأجران می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع املاک و اسکان قرارداد اجاره خود را به صورت رایگان ثبت و کد رهگیری دریافت کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی استان قم، محمد صادقی در گفت‌ وگویی، اظهار کرد: وزارت راه و شهرسازی امکانی را فراهم کرده تا متقاضیان اجاره در راستای کاهش هزینه‌های قرارداد با مراجعه به سامانه جامع املاک و اسکان بتوانند قرارداد اجاره خود را ثبت کرده و کد رهگیری دریافت کنند.

وی عنوان کرد: در اولین گام شروع به کار این سامانه، امکان ثبت و استعلام قراردادهای ثبت شده برای قرارداد اجاره مسکن در حالت یک به یک (یک مالک شش دانگ به یک مستأجر)، به صورت برخط فراهم شده و مؤجر و مستأجر می‌توانند قرارداد اجاره واحد مسکونی مورد معاملۀ خود را در این سامانه انجام داده و کد رهگیری و نسخۀ الکترونیکی آن را دریافت کنند.

وی گفت: از این رو تمام هموطنان و شهروندان می‌توانند به سرعت و بدون هزینه در هر ساعت از شبانه روز، حتی تعطیلات، قرارداد اجاره مسکن خود را در سامانه مذکور به نشانی https://amlak.mrud.ir ثبت کنند.

آقای صادقی در پایان تصریح کرد: از طریق این سامانه مالکان و مستاجران می‌توانند به صورت قانونی و بدون مراجعه به دفتر مشاور املاک با درج اطلاعات قرارداد خود، کد رهگیری به صورت رایگان دریافت کنند.



انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42365
اخبار مرتبط

نظرات شما