عضو هیئت‌علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی:

امروز دشمن مقوله حجاب و مبارزه با آن را به‌عنوان اولویت اول دنبال می‌کند

عضو هیئت‌علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی با اشاره به اینکه قطعاً بسیاری از کسانی که حجاب درستی ندارند یا بدحجاب هستند غرض جدی در مقابل نظام و دین ندارند، گفت: دشمن مقوله حجاب و مبارزه با آن را به‌عنوان اولویت اول دنبال می‌کند.

حجت‌الاسلام محمد ملک‌زاده، استاد حوزه و دانشگاه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا با اشاره به تلاش دشمن در مسئله فرهنگ مخصوصاً حجاب، اظهار داشت: قطعاً دشمن به‌درستی متوجه شده است که مسئله حجاب یکی از مسائل ضروری و قانونی در نظام جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود.
وی ادامه داد: مسئله حاضر می‌تواند به‌عنوان سدی  در برابر تهاجم فرهنگی قرار بگیرد. برای همین طبیعی است که دشمن تلاش می‌کند این سد را تخریب کند.
این کارشناس و استاد حوزه گفت: همان‌طور که در قضیه اندلس دشمنان اسلام به‌آرامی با تضعیف مبانی فرهنگی و اعتقادی مردم مسلمان در جامعه اسلامی ورود کردند و با تغییر لباس و سبک زندگی آن‌ها مبانی دینی مردم را تضعیف کردند، توانستند کار را به جایی برسانند که آثار اسلامی در کشور اندلس از بین رفت و به‌مرور دچار استحاله شد.
وی اضافه کرد: قطعاً بسیاری از کسانی که حجاب درستی ندارند یا بدحجاب هستند غرض جدی در مقابل نظام و دین ندارند. شاهد هستیم که بسیاری از آن‌ها در مناسبت‌های دینی مختلف حضور دارند حتی گاهی تضرع بسیاری دارند.
حجت‌الاسلام ملک‌زاده عنوان کرد: همان‌طور که رهبر انقلاب اشاره کردند، اینها اطلاع ندارند که دستگاه‌های جاسوسی دشمن پشت سیاست ضدفرهنگی آن‌ها قرار دارد. آن‌ها باید متوجه شوند که دشمنان با ایجاد انحراف فرهنگی در دختران و زنان جامعه اسلامی در حقیقت به دنبال این هستند که اهداف سوء خود را پوشش بدهند.
وی خاطرنشان کرد: حجاب از واجباتی است که باید به آن تأکید شود. حتی رهبر انقلاب اذعان داشتند که بی‌حجابی حرام سیاسی است. قطعاً سیاسیون و در واقع مسئولان کشور که در ساختار سیاسی کنونی کشور قرار دارند به‌تناسب وظایفی که دارند، باید در برابر این حرام سیاسی و در واقع جرم سیاسی موضع بگیرند و آن‌ها را رفع کنند.
عضو هیئت‌علمی گروه سیاست پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی بیان کرد:  بنابراین کسی نمی‌تواند در مواجهه با حرام سیاسی، حرام شرعی و حرام قانونی که موجب نقض قانون است بگوید که ما فقط در مسئله فرهنگ به مسئله و حالت‌هایی که می‌تواند به‌ظاهر دردسرآفرین باشد، اصلاً نباید ورود کنیم.


انتهای پیام/160


http://qomefarda.ir/42485
اخبار مرتبط

نظرات شما