صدور مدارک مربیگری فوتبال آنلاین شد؛

اقدام فدراسیون برای ثبت نام ۲۴ مربی جدید در سامانه AFC

سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون فوتبال درباره برگزاری دوره های مربیگری توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، بهارک کاظم، درمورد برگزاری کلاس‌های مربیگری فوتبال و فوتسال، اظهار داشت: به جهت پیشبرد اهداف کمیته و دپارتمان آموزش در پرورش و ارتقاء سطح دانش مربیگری و جذب علاقمندان به حضور در دوره های مربیگری در سطوح فوتبال، فوتسال، دروازه بانی، بدنسازی و فوتبال ساحلی، این دپارتمان با توجه به درخواست استان ها در برگزاری دوره های آموزشی، نسبت به تهیه وتنظیم تقویم آموزشی 6 ماهه اول سال کلیه استانهای کشور اقدام کرد.

وی ادامه داد: از اهم اقدامات کمیته و دپارتمان آموزش  برگزاری دوره دانش افزایی مدرسین و مربیان برتر در باشگاه تراکتور با مدرسی خمز در فرودین ماه امسال بود. همچنین دپارتمان آموزش به جهت تجمیع کلیه اطلاعات دوره های مربیگری و جمع آوری اطلاعات مربیان در تمامی رشته‌ها با همکاری واحد فناوری اطلاعات نسبت به راه اندازی سامانه جامع آموزش اقدام کرد که از این پس ثبت نام تمامی دوره ها به صورت آنلاین توسط کمیته های آموزش سراسر کشور انجام و پس از طی مراحل در سامانه آموزش نسبت به صدور ابلاغ، صادر خواهد شد. یکی از ویژگی های بارز این سامانه چاپ کلیه مدارک مربیگری به صورت آنلاین خواهد بود.

سرپرست دپارتمان آموزش فدراسیون در ادامه عنوان کرد: باتوجه به اتمام مسابقات لیگ برتر به جهت اعطاء مدارک مربیگری به مربیان شایسته، دوره های آموزشی در سطح ارشد از قبیل پرولایسنس و A آسیا برنامه ریزی شده است که یکی از این دوره ها، دوره مربیگری فوتبال درجه A اسیا در جزیره کیش است.  با توجه به کیفیت مطلوب و مطابق با  استاندار های AFC، این دوره به صورت ملی و با دعوت از مربیان سراسر کشور آغاز شده که در ابتدا 45 نفر برای این دوره اعلام آمادگی و پس از ارائه مدارک و تکمیل فرم های ارزشیابی تمامی مدارک توسط دپارتمان آموزشی بررسی و 32 نفر حائز شرایط اعلام شدند.

کاظم ادامه داد: از آنجا که اولویت و هدف آموزش، ارتقاء سطح کیفی دوره و بهره مندی از حضور بهترین ها در دوره به ویژه کلاس های در سطح ارشد از قبیل A ، B و فوتبال سطح 2 و 3 آسیا است، علاوه بر گذراندن مرحله اول و بررسی شرایط، مصاحبه های عملی و تئوری قبل از حضور در دوره توسط مدرس از شرکت کنندگان بعمل آمد. در واقع تمامی مربیان حائز شرایط از تاریخ 7 اردیبهشت در جزیره حاضر و از آن‌ها مصاحبه های تخصصی تئوری و عملی توسط مدرس دوره گرفته شده است. بر همین اساس 24 نفر اصلی از بین منتخبین به دپارتمان آموزش برای ثبت نام در سامانه AFC اعلام شدند.

وی افزود: دوره مذکور  بعد از صدور مجوز از سوی کنفدراسیون و تأیید و ریجستری تمامی منتخبین در سامانه AFCS با مدرسی نادر عربی از مدرسین الیت و آسیایی و مجرب کمیته آموزش در تاریخ یک خرداد آغاز شد. خوشبختانه با همکاری و تلاش هیات فوتبال کیش  این دوره از امکانات بسیار مطلوب ، زمین چمن و سالن تئوری با شرایط مناسب برخوردار بوده و طبق ارزیابی های بعمل آمده با رضایت شرکت کنندگان و مدرس محترم در حال برگزاری است.

سرپرست دپارتمان آموزش در پایان گفت: از هیأت فوتبال جزیره کیش به جهت مدیریت  مطلوب و  مدرس دوره تشکر کرده و امیدواریم با همت و تلاش دیگر هیأت های فوتبال  شاهد برگزاری دوره هایی همچون این دوره و مطابق با استاندارهای AFC در دیگر استان های کشور باشیم.




انتهای پیام/


منبع:ورزش پارسی
http://qomefarda.ir/42621
اخبار مرتبط

نظرات شما