به مناسبت دهه کرامت؛

مسابقات تیراندازی بانوان قم برگزار شد+ تصاویر

به همت مدیریت خواهران تربیت‌بدنی و هیئت تیراندازی بسیج و سپاه قم، مسابقات تیراندازی بانوان قم برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، به همت مدیریت خواهران تربیت‌بدنی و هیئت تیراندازی بسیج و سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام قم مسابقات تیراندازی بانوان قم  در دو بخش تفنگ‌بادی و تپانچه به مناسبت دهه کرامت در سالن تیراندازی شهید سلیمانی برگزار شد.
اعظم طراوتی در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: مقام معظم رهبری همواره به حفظ نشاط بانوان در جامعه تأکید دارند به همین منظور تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم در طول سال برنامه‌های ورزشی متنوعی را برگزار می‌کند.
مدیریت بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم ادامه داد: شرکت در مسابقات ورزشی بسیج برای همه بانوان قم آزاد است و اطلاع‌رسانی به‌صورت عمومی انجام می‌شود.
وی گفت: در مسابقات تیراندازی بسیج و سپاه قم که ۱۱ خردادماه برگزار شد بیش از ۱۰۰ نفر از بانوان قم حضور داشتند و در پایان به نفرات اول تا سوم در دو بخش تپانچه و تفنگ‌بادی هدایای نقدی اهدا شد.
طراوتی خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی صورت‌گرفته در مناسبت‌های پیشروی سال جاری مسابقات ورزشی مختلف و متنوع  بانوان برای رده‌های سنی مختلف توسط تربیت‌بدنی بسیج و سپاه امام علی بن ابی‌طالب علیه‌السلام برگزار شود که اطلاع‌رسانی خواهد شد.
مدیریت بخش خواهران تربیت‌بدنی بسیج و سپاه قم عنوان داشت: همچنین برنامه کوه‌پیمایی به مناسبت گرامی داشت دهه کرامت صبح پنج‌شنبه ۱۱ خرداد با حضور بیش از ۴۰ نفر از بانوان به مسافت ۶ کیلومتر در امامزاده یحیی علیه‌السلام برگزار شد.

انتهای پیام/170


گالری عکس
http://qomefarda.ir/42704
اخبار مرتبط

نظرات شما