وزیر بهداشت:

نگاه ملی به مراکز درمانی قم داریم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مجتمع خیرین سلامت قم با اشاره به حجم بالای خدمات رسانی مراکز درمانی قم به مراجعان گفت: این وزارتخانه به مراکز درمانی قم نگاه ملی دارد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در بازدید از مجتمع خیرین سلامت قم با اشاره به حجم بالای خدمات رسانی مراکز درماندکتربهرام عین‌الهی که چهارشنبه شب به قم سفر کرده بود، به مجتمع درمانی خیرین سلامت قم رفت و از اورژانس، بخش‌های ICU و اناق‌های عمل این مجموعه درمانی بازدید کر‌د.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  در حاشیه این بازدید گفت: وضعیتی که شهر قم دارد، در کشور ممتاز است، چون قم شاهراه است و وجود جاده‌های متعدد از قم، این استان را ویژه کرده است.

او افزود: این موضوع موجب می‌شود که مراکز درمانی قم، علاوه بر خدمات رسانی به مردم شریف قم، به مسافران و زائران نیز خدمات رسانی داشته باشد.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: ۲۲۰۰ تخت بیمارستانی در قم وجود دارد و مراکز درمانی در قم را به عنوان یک مراکز ملی می‌بینیم.

دکتر عین‌الهی افزود: پروژه‌های درمانی در قم توسط بخش دولتی و خصوصی در حال انجام است و باید در این خصوص دولت هم اعتبارات بیشتری اختصاص دهد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  با اشاره به اهمیت نیروی انسانی گفت: با توجه به حجم گسترده خدمات اورژانسی و جراحی که امشب نیز مشاهده شد و از سوی دیگر حجم بیماران اورژانس، از نظر نیروی انسانی هم حمایت جدی باید صورت گیرد.


انتهای پیام/


منبع:باشگاه خبرنگاران
http://qomefarda.ir/42712
اخبار مرتبط

نظرات شما