مدیر حوزه‌های علمیه:

از غربت شهدای ۱۵ خرداد به قدرت منطقه‌ای رسیدیم

مدیر حوزه‌های علمیه گفت: از شهدای ۱۵ خرداد در غربت رسیدیم به امروز که یک قدرت منطقه‌ای هستیم. 

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی قم فردا آیت‌الله علیرضا اعرافی ضمن گرامیداشت شهدای ۱۵ خرداد اظهار داشت: ارزش کارها آنگاه که در نقطه حساس باشد مضاعف می‌شود آنان که در غربت اسلام آمدند با آنها که بعداً آمدند فرق دارد در مورد شهدای ۱۵ خرداد این نکات مطرح است زمانی که دین اسلام بی یارویاور بود مردم قم، پیشوا و ورامین  پیش‌گام شدند شهدای ۱۵ خرداد پیش‌گامان هستند و شجاعان بی‌نظیر تاریخ ایران هستند.
مدیر حوزه‌های علمیه خاطرنشان کرد: ۱۵ خرداد وقتی درخشید که همه تحلیل‌های سیاسی و اجتماعی نفی دین سیاسی را اعلام می‌کردند و از دین در تئوری‌های سیاسی خبری نبود و پایان دین سیاسی و اجتماعی را اعلام  می‌کردند، ۱۵ خرداد چراغی در تاریکی بود و ملت ایران برخواست و معادلات عالم را تغییر داد.
وی تأکید کرد: ۱۵ خرداد نقطه درخشانی بود که موج آفریند و بعد از ۱۴ سال خون شهدا امتداد پیدا کرد و با پیروزی نظام اسلامی تمدنی نو آغاز شد و تبدیل به یک مدرسه فروزان شد که این همه شهید تربیت کرد.
مدیر حوزه‌های علمیه بیان داشت: از شهدای ۱۵ خرداد در غربت رسیدیم به امروز که یک قدرت منطقه‌ای هستیم و نیروهای نظامی ما از سپاه و ارتش و نیروهای مسلح  ما نیروی جهانی در سطح منطقه و بین‌المللی هستند، رهبر معظم انقلاب هم گفتمان انقلاب را نشر داد و هم گفتمان بین‌المللی را به وجود آورد.
اعرافی افزود: وظایف دستگاه‌ها و قوای سه‌گانه سنگین است مشکلات داریم؛ اما دشمنان آمدند به‌نظام ما ضربه بزنند در دو بعد معیشت و فرهنگی باید کار صورت بگیرد در بُعد معیشتی مسئله مسکن، اشتغال و ازدواج باید مرتفع شود دشمنی دشمنان و  کم‌کاری و اشتباهات ما هم ضمیمه شده تا این مسائل اقتصادی رخ دهد باید دست‌به‌دست هم دهیم تا این از این خطرها عبور کنیم.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/42750
اخبار مرتبط

نظرات شما