قهرمان کشتی جهان:

بسیج پیش‌قراول خدمت به مردم است

قهرمان کشتی جهان گفت: بسیج همیشه و همه‌جا پیش‌قراول کمک به مردم بوده است، بسیج هیچ‌گاه هم موازی‌کاری انجام نداد و بلکه آتش‌به‌اختیار و منظم به کمک همه ارگان‌های دولتی که در خدمت به مردم نیازمند کمک هستند آمده است و منشأ خیر بوده است.

روح‌الله نعمتیان ضمن تبریک هفته بسیج در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا »، اظهار داشت: بسیج میراث گران‌بهای حضرت امام خمینی (ره) است، بسیج یک تفکر و منشی است که تمام اقشار مردم با هر عنوان و شغلی را در مسائل مختلف اجتماعی مسئول و دخیل می‌کند، این مسئله می‌تواند با موضوع سازندگی باشد می‌تواند درمورد مسائل نظامی و دفاعی باشد و یک‌زمان هم می‌تواند درمورد بهداشت و درمان باشد.

قهرمان کشتی جهان ادامه داد: در همه موضوعاتی که در جامعه رخ می‌دهد بسیج همیشه و همه‌جا پیش‌قراول کمک به مردم بوده است، بسیج چون وارده درگیر پیچ‌وخم‌های اداری و بوروکراسی نشده است در حوادث و بحران‌ها خیلی سریع‌تر کارها را پیش می‌برد.

وی افزود: بسیج در هر جایی لازم بود از جمله در مناطق محروم حضور پیدا کرده و به خدمت‌رسانی پرداخت، البته هیچ‌گاه هم موازی‌کاری انجام نداد و بلکه آتش‌به‌اختیار و منظم به کمک همه ارگان‌های دولتی که در خدمت به مردم نیازمند کمک هستند آمده است و منشأ خیر بوده است.

نعمتیان عنوان داشت: هر مسئله و موضوعی که باعث اقتدار عزت و صلابت ایران می‌شود مورد هجمه دشمنان قرار می‌گیرد یکی از این موارد بسیج است دشمن برای این‌که این مؤلفه قدرت و صلابت ایران را تضعیف کند سال‌ها است شروع به تخریب این نهاد خدمتگزار کرده است؛ اما حقیقت این است که اگر به دید انصاف نگاه کنیم متوجه می‌شویم که هرجایی هر مشکل و بحرانی چه طبیعی چه غیرطبیعی از جمله سیل زلزله و حتی مشکلات معیشتی و اقتصادی به وجود آمده است بسیج در صف اول خدمت‌رسانی حضور داشته است.

نعمتیان تصریح کرد: هر چیزی که نیاز مردم باشد جاده‌سازی، راه‌سازی، کمک‌های مؤمنانه، کمک به نیازمندان، آب‌رسانی و هر جا که بر اساس انقلاب و منویات رهبر معظم انقلاب بوده است بسیج بدون هیچ چشمداشت و منتی با خلوص نیت در خدمت مردم است.

قهرمان کشتی جهان خاطرنشان کرد: مردم توجه داشته باشند که وقتی‌که دشمن یک موضوع، یک مسئله و یا یک جریان را مورد هجمه قرار می‌دهد باید بدانند پشت پرده‌ای دارد این‌ دشمنان خیرخواه ملت ایران نیستند؛ بلکه به دنبال تضعیف کل مجموعه کشور و اقتدار کشور هستند.

وی اضافه کرد: شاید دوران دفاع مقدس را از نزدیک ندیده باشیم؛ اما در یک دهه اخیر مشاهده می‌کنیم که دنیا دنیای توان نظامی و موشک‌ها است و دیپلماسی به میدان نظامی گره‌خورده است اگر کشوری توان نظامی بالایی داشته باشد در میدان دیپلماسی نیز می‌تواند نفوذ و حرف برای گفتن داشته باشد.

قهرمان کشتی جهان گفت: توان بالای نظامی و دفاعی ایران باعث شده است که در صحنه دیپلماسی نیز اتفاقات مثبتی برای حل معیشت و اقتصاد مردم رخ دهد امروز اقتدار و عزت با توان نظامی گره‌خورده است این موضوع نه‌تنها یک امر ملی بلکه یک مسئله دینی است و بارها دین اسلام برای افزایش توان دفاعی تأکید کرده است.

نعمتیان تصریح کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما در یک پیچ تاریخی قرار داریم و برای اینکه بتوانیم تمدن نوین اسلامی را شکل دهیم باید توان دفاعی و نظامی قوی داشتیم امروز توان دفاعی و نظامی بالای جمهوری اسلامی ایران باعث شده است که نه‌تنها کشورهای مرتجع منطقه بلکه ابرقدرت‌های جهان نتوانند نگاه بد به کشور ما داشته باشند.

وی اضافه کرد: امروز ایران تبدیل به الگوی کشورهای منطقه و محور مقاومت شده است همه این‌ها به برکت حضور بسیجیان گمنام در عرصه‌های دفاعی و نظامی است که مخلصانه و در راستای رضای خداوند و منویات رهبر معظم انقلاب و خدمت به مردم تلاش می‌کنند که امروز در عرصه نظامی جزو ابرقدرت‌های جهان هستیم.

انتهای پیام/۱۷۰


http://qomefarda.ir/46199
اخبار مرتبط

نظرات شما