جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین:

ایران اسلامی در فنّاوری‌های روز دنیا پیشتاز است

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین با بیان این که پیشرفت جمهوری اسلامی با قبل از انقلاب قابل‌مقایسه نیست، گفت: ایران اسلامی در فنّاوری‌های روز دنیا پیشتاز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی « قم فردا » سردار سید قاسم قریشی پیش از ظهر امروز در همایش گروه‌های تربیتی صالحین که در حرم مطهر حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به مردم قم و نقش سازنده آن‌ها، اظهار داشت: مردم قم در پیروزی انقلاب نقش بسیار برجسته‌ای داشتند و در دفاع مقدس با حضور در لشکر امام علی ابن ابیطالب حماسه آفریدند و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردند.

وی ادامه داد: شجره طیبه بسیج به‌اندازه‌ای ارزشمند است که رهبر انقلاب می‌فرمایند: بسیج الهام الهی بر قلب مبارک حضرت امام بود.
قریشی افزود: به فرموده رهبر کبیر انقلاب، اگر تفکر بسیج در کشوری نهادینه شود آن نظام از همه آفت‌ها در امان می‌ماند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به تفاوت‌های نظام جمهوری اسلامی و رژیم گذشته اشاره کرد و گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی توسط آحاد مردم هم با حضور در میادین مختلف و هم با رأی بالای مردم انتخاب شد.
وی ادامه داد: نظامی که مستقل از کشورهای بیگانه است و با شعار نه شرقی نه غربی برای خودش جایگاهی در جهان ایجاد کرد.
قریشی تأکید کرد: جنس بسیجی‌ها خاص و ویژه است و برخاسته از دل مردم هستند به‌طوری‌که از همه اقشار در بسیج حضور دارند.
وی افزود: دشمن بسیج رژیم صهیونیستی است که ۷۵ سال است مردم فلسطین را قتل و عام می‌کند و امروز هم آمریکای جنایت‌کار در کنار کشورهای غربی مهمات و ادوات نظامی رژیم کودک کش را فراهم می‌کنند تا کودکان و زنان را در غزه قتل‌عام کند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین به دستاوردهای بسیج در طی انقلاب اشاره کرد و گفت: حضور در جنگ تحمیلی یکی از دستاوردهای بسیج است که تا پای خون خود پای انقلاب ایستادند.
وی بیان داشت: در دوران کرونا بسیجیان طلبه به‌صورت داوطلبانه ورود پیدا کرده و مراسم‌های مختلف آن‌ها را برگزار می‌کردند درحالی‌که اقوام این خانواده‌ها اجازه حضور پیدا نمی‌کردند؛ اما بسیجیان حاضر می‌شدند.
جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین ابراز داشت: علاوه بر این بسیجیان در بیمارستان‌ها حضور پیدا می‌کردند و به بیماران کرونایی خدمات ارائه می‌دادند.
وی به پیشرفت‌های علمی کشور اشاره کرد و گفت: در زمان پهلوی حتی قادر به تولید ابتدایی‌ترین تجهیزات نبودیم؛ اما امروز در فناورهای پیشرفته پزشکی و نظامی حرف اول را در منطقه و حتی جهان می‌زنیم


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/46227
اخبار مرتبط

نظرات شما