سرپرست معاونت امور بانوان اداره‌کل ورزش‌وجوانان قم:

حضورحداکثری در انتخابات، تکلیف همگانی است

سرپرست معاونت امور بانوان اداره‌کل ورزش‌وجوانان قم با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: حضور حداکثری در انتخابات، یک تکلیف ویک وظیفه همگانی هست برای آحاد مردم و مشت محکمی بر سینه دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران است.

 سیده لیلا عنبری سرپرست معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم درگفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» با اشاره به انتخابات ۱۱ اسفندماه اظهار داشت: انتخابات یک فرصت هست که توسط تک‌تک ما باید غنیمت شمرده شود یک فعالیت و کار خیر هست و خدای‌ناکرده کوچک‌ترین سهل‌انگاری در این عمل خیر، چهار سال فرصت جبران را از ما می‌گیرد.
 وی با اشاره به اینکه سرنوشت کشور در گرو انتخاب درست خلاصه می‌شود بیان داشت: انتخابات یک فعالیت سیاسی مهم و سرنوشت‌ساز برای مردم و کشور عزیزمان هست که باعث مستحکم شدن پایه‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حفظ دستاوردهای انقلاب اسلامی می‌شود.
 سرپرست معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم با اشاره به اینکه انتخابات باعث پیشرفت و پیشبرد نظام می‌شود گفت: ما باید مثل همیشه گوش‌به‌فرمان مقام معظم رهبری و با استعانت از رهنمودهای ایشان، و مسئولین دلسوز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در این عمل خیر، پرشور شرکت کنیم و از آرمان‌های شهدای عزیزمان دفاع کنیم که این عمل و دفاع جانانه یاس و ناامیدی جدی را در دل‌های دشمنان دیرینه انقلاب برجای خواهد گذاشت انتخابات تحول‌آفرین و باعث پیشرفت و پیشبرد نظام جمهوری اسلامی ایران بوده و خواهد بود.
 وی با اشاره به ایستادگی ملت ایران در مقابل دسیسه‌های دشمنان خاطرنشان کرد: ما مردم شهیدپرور ایران اسلامی، مثل همیشه با هوشیاری، در مقابل کینه و دسیسه‌های دشمنان سربلند عمل کرده‌ایم و در مقابل سم‌پاشی‌ها و آلودگی فضای انتخابات پیشرو هم مثل همیشه هوشیارانه عمل خواهیم کرد و در انتخابات سرنوشت‌ساز کشور خودمان مقتدرانه و با حضور گسترده شرکت خواهیم داشت.
 عنبری با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات اظهار داشت: حضور حداکثری در انتخابات، یک تکلیف ویک وظیفه همگانی هست برای آحاد مردم و مشت محکمی بر سینه دشمنان دیرینه انقلاب اسلامی و معاندین نظام جمهوری اسلامی ایران است.
 وی گفت: با حضور حداکثری و انتخاب اصلح می‌توانیم به پیشرفت کشورمان در ابعاد مختلف کمک کنیم و می‌توانیم در پیشرفت وصیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی کوشا باشیم.
 سرپرست معاونت امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان قم به اشاره به نتیجه حضور حداکثری در انتخابات افزود: حضور حداکثری در انتخابات باعث جلوگیری از نفوذ و دخالت بیگانگان در سرنوشت کشور، پایداری و استقلال در مقابل دشمنان و ضربه‌زدن، مأیوس و ناامید استکبار و دشمنان اسلام و میهن عزیز می‌شود.
 وی با دعوت از آحاد مردم برای حضور در انتخابات گفت: ما با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری، و حفظ آرمان‌های شهدای عزیزمان بالاخص سردار دل‌ها، سردار شهید قاسم سلیمانی، برای تحولات عظیم و آینده روبه‌رشد کشورمان، بااقتدار در انتخابات شرکت خواهیم کرد.


خبرنگار: محمدعلی رجبی
انتهای پیام/150
http://qomefarda.ir/47709
اخبار مرتبط

نظرات شما