طی مراسمی انجام شد؛

بازآماد سه فروند هواپیمای آموزشی در پایگاه شهید اکبری قم

سه فروند هواپیمای آموزشی با حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در پایگاه شهید اکبری قم بازآماد و به چرخه پروازی اضافه شدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» به نقل از خبرگزاری صداوسیما، در این مراسم که با حضور امیر حمید واحدی و جمعی از مسئولان استانی و فرماندهان نیرو‌های مسلح استان قم برگزار شد سه فروند هواپیمای آموزشی پرستو و بونانزا با بیش از ۲ هزار نفرساعت کار فنی و مهندسی در مدت یک سال بازآماد شده که به چرخه پروازی نیروی هوایی افزوده شده‌اند.
امیر حمید واحدی با اشاره به اینکه در پایگاه شهید اکبری اولین دوره آموزشی و دوره پروازی خلبانان و دانشجویان نیروی هوایی انجام شده است گفت: خلبانان در این پایگاه نخستین پرواز‌ها را انجام دادند و این پرواز پایه و اساس پرواز و آموزش‌های این دسته از خلبانان جدید نیروی هوایی است.
وی در خصوص بازآماد سه هواپیمای آموزشی در پایگاه شهید اکبری افزود: این پرنده‌ها به دست نیرو‌های توانمند این پایگاه با وجود تحریم‌های سنگین و بدون وابستگی به خارج و به‌صورت مستقل بازآماد شده‌اند.
وی تأکید کرد: این بازآماد با همکاری وزارت دفاع صورت گرفت که افتخار بزرگی است که نیروی هوایی با تلاش و کوشش خود صددرصد بحث آماده‌سازی و بازآماد هواپیما‌های جنگی و آموزشی را انجام می‌دهد.
وی افزود: با دست توانمند متخصصان نیروی هوایی و با همکاری صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان نیرو‌های هوایی در بهترین شرایط عملیاتی و به‌صورت کامل منتظر فرمان رهبر معظم انقلاب هستند.
همچنین فرمانده نیروی هوایی و جمعی از مسئولان استانی با کاشت نهال در محوطه پایگاه آموزش خلبانی شهید اکبری هفته منابع طبیعی را گرامی داشتند.


انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/47898
اخبار مرتبط

نظرات شما