معاون استاندار قم:

۱۴۳ هزار مسافر نوروزی در قم اسکان یافتند

مدیرکل هماهنگی امور رفاهی زائران استانداری گفت: از آغاز سفرهای نوروزی تاکنون حدود ۱۴۳ هزار نفر در این استان اسکان یافتند که افزون بر ۴۶ هزار نفر از آنان در اقامتگاه‌های رسمی بوده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا» حمیدرضا جعفری افزود: همچنین حدود ۲۳ هزار نفر در بوستان‌ها، ۳۶ هزار نفر در مدارس،۲ هزار و ۶۰۰ نفر در سالن‌های ورزشی، چهارهزار و ۳۰۰ نفر در بقاع متبرکه، چهارهزار نفر در مساجد و حسینیه‌ها، سه هزار و ۷۰۰ نفر در مراکز خیریه و حدود پنج هزار نفر نیز در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه و مسجد مقدس جمکران اسکان پیدا کردند.

 وی با اشاره به برنامه استان در نظارت بر بازار کالا و خدمات، بیان داشت: طی این مدت چهارهزار و ۵۶۹ مورد بازرسی انجام و ۱۱۳ پرونده به ارزش ۴۴ میلیارد ریال تشکیل شده و ۵ واحد متخلف نیز پلمب شده است.

 وی در بخش دیگری از سخنان خود از ابتدای آغاز سفرهای نوروزی تاکنون چهار نفر در سوانح رانندگی در سطح جاده‌های استان قم فوت کردند.

 جعفری افزود: همچنین در مجموع ۶۶۷ نفر در قم مصدوم و تعدادی از آنان در مراکز درمانی بستری شدند.

 وی اضافه کرد: از ابتدای تعطیلات نوروزی یک هزار و ۴۶۷ مورد تصادف در استان قم ثبت شده که یک هزار و ۲۴۸ مورد از آنها مربوط به سوانح درون‌شهری و ۲۱۹ مورد نیز مربوط به تصادفات برون‌شهری و جاده‌ای بوده است.




انتهای پیام/


منبع:ایرنا
http://qomefarda.ir/48095
اخبار مرتبط

نظرات شما