کارشناس مسائل سیاسی:

عملیات وعده صادق به جا و مقتدرانه اجرا شد

کارشناس مسائل سیاسی با بیان این که پیامدهای عملیات صادق بسیار مسرت‌بخش بود، گفت: این عملیات به جا و مقتدرانه اجرا شد.

محمدباقر خرمشاد در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  با اشاره به عملیات وعده صادق جمهوری اسلامی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: این عملیات در اوج دقت و با زیرکی تمام برنامه‌ریزی و اجرایی شد.
وی ادامه داد: برخلاف عده‌ای که در داخل بر این عقیده بودند که باید به‌سرعت عملیات ویران‌کننده‌ای علیه رژیم صهیونیستی صورت بگیرد این عملیات با راهبرد بسیار مناسب، منطقی و به جا صورت گرفت.
خرمشاد بیان داشت: این عملیات در گام نخست به کشورهای حامی این رژیم نامشروع نشان داد که ایران اسلامی با دوران گذشته فاصله دارد و از درون خودش آمادگی دارد که با بزرگ‌ترین دشمن خود مقابله‌به‌مثل کند و ضربات جبران‌ناپذیری را به آن‌ها وارد کند.
وی ادامه داد: با این عملیات موازنه قدرت در جهان تغییر پیدا کرد؛ چون پیش‌ازاین بسیاری از قدرت‌های جهانی از قدرت واقعی ایران اسلامی اطلاع نداشتند و این عملیات نشان داد که قدرت واقعی منطقه در دستان کیست.
معاون سیاسی سابق وزیر کشور تأکید کرد: تأثیر دیگر این عملیات پیامی بود که در شمال و جنوب به کشورهای همسایه ارسال شد تا بدانند که نمی‌توانند در موضوعات دفاعی به کشورهای دیگر و خارج از منطقه دل ببندند.
وی تصریح کرد: مشروعیت‌بخشی به جبهه مقاومت به‌عنوان بازیگر اصلی منطقه، شکسته‌شدن تابوی حمله به اسرائیل از خاک ایران و افزایش سرمایه اجتماعی در درون و برون کشور از دیگر ثمرات این حمله کوبنده و مقتدر بود.

انتهای پیام/


http://qomefarda.ir/48653
اخبار مرتبط

نظرات شما