حاشیه‌سازی علیه دستاوردهای دولت در قم

دولت سیزدهم در دومین سفر استانی خود به قم تکلیف دو پروژه مهم استان را مشخص کرد که میراث شوم دولت‌های قبلی بودند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «قم فردا»  پروژه مونوریل که در 12 سال گذشته به حال خود رهاشده بود و هیچ قدمی برای تکمیل آن برداشته نشده بود هر چند که شروع اولیه پروژه از مسیر فعلی توجیه نداشته اما زمانی که کار با بودجه بیت المال انجام شده و در پایان راه حداقل در فاز اول قرار دارد یکی از منطقی ترین راه حل ها بهره برداری از آن بود که که در دولت سیزدهم این مهم در حال انجام است.
فرودگاه قم دومین پروژه‌ای ملی  استان است که در این سفر بر ضرورت تکمیل آن تأکید شد و رئیس‌جمهور بر تکمیل آن در دولت فعلی تأکید کردند.
در چنین شرایطی چه پیش از ورود رئیس‌جمهور، چه در حین سفر و چه بعد از سفر انتقادهایی در فضای مجازی مطرح شد که می‌شد این انتقادها که فارغ از به جا بودن یا نبودن می‌شد بیان نشود.
تجربه این‌گونه سفرها نشان داده که به لحاظ امنیتی - که در دو سال اخیر بر ضرورت آن هم تأکید فراوانی شده – در اختیار تیم حفاظت رئیس‌جمهور است و استان‌ها هیچ‌گونه دخالتی در آن ندارند.
علاوه بر این بیان یک سری انتقادها یا دعوت از برخی گروه‌ها برای بیان انتقادات در حین حضور رئیس‌جمهور جفایی در حق استان و مردم است چرا که این انتقادها را می‌شود در زمان‌های دیگر هم مطرح کرد.
در واقع تمرکز اصلی در این سفر باید به سمت‌وسوی مشکلات عمرانی استان می‌رفت و مسائل فرعی را در زمان و مکان دیگری دنبال کرد.
به‌هرحال دولت ردیف بودجه‌ای برای سفرهای استانی دارد که می‌توان در این‌گونه سفرها اعتبار بیشتری از این سفرها گرفت.


انتهای پیام/110


http://qomefarda.ir/48803
اخبار مرتبط

نظرات شما